Isnin, 11 Julai 2011

UMNO YANG KIAN LEMAS !

Kalau lembu kambing berada di situ, pasti dipakaikan baju merah!!

Dalam DEMO DI PULAU PINANG tempoh hari,

UMNO – “United Mamak National Organisation”  Pulau Pinang memang jumlah keahliannya tak seramai mana.
Jadi, mereka terpaksa menggunakan khidmat Minah-Minah Indon untuk meriuhkan agenda perarakan mereka !  ( Lihat gambar sebelah! )

Semalam 9 Julai 2011,   Khairi Jamaludin Ketua Pemuda UMNO yang memimpin PETRIOT dalam perhimpunan BERSIH,.. tanpa segan silu telah menggunakan Mat-Mat Bangla pula untuk menampung kekurangan ahli Pemuda Umno yang amat menggerunkan.  Bak kata orang tua-tua, macam jagong tak berisi !  Kesian Pemuda, kesian Patriot !!!  (Lihat gambar Bangla-Bangla di bawah )

 

Pada hari tersebut kelihatan mereka begitu sibuk mengagih-agihkan T Shirt PETRIOT berwarna merah kepada setiap yang hadir, termasuk Mat Bangla. Tak pasti pulak Mat-Mat Bangla ini sudah ditempah awal-awal atau kebetulan berada disitu. Beruntung Mat-Mat Bangla ni!  silap-silap haribulan dapat duit lagi!!   Umno apa nak heran! duit banyak?!  Punca dari mana tak payah tanya le !

 

Yang penting baju-baju merah mesti diagih untuk disarung kebadan yang hadir pada hari itu ! Tak kira le siapa,  pendatang asing ke!  pendatang sah ke!   Pemuda Umno mahu dilihat hebat dan berani ! Mereka mahu memperlihatkan gelombang lautan merah, tetapi malang,  korum tak cukup!!. Mereka tercari-cari!. Barangkali lalau ada lembu dan kambing di tempat demo itu pasti lembu kambing itu juga mereka pakaikan baju merah!


Oleh : rahimothman

Bangla?? KahKahKah.. Bukti Umno Makin Lemas

http://bloglistpolitik.blogspot.com/2011/07/bangla-kahkahkah-bukti-umno-makin-lemas.html
bersih

 

 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan