Selasa, 16 Ogos 2011

Si Katak nak jadi tikus !?


Wah! hebatnya Ibrahim Al Katakki.  Beliau berhasrat  PERKASA boleh menggantikan PAS dalam memperjuangkan Islam. PAS katanya sudah tidak boleh diharap lagi menegakkan Islam.

Menurut beliau,   semangat Islam PAS sudah cair gara-gara-bersekongkol dengan DAP !... Huh! begitulah dangkalnya pemikiran Ibrahim anak Ali ini,  bila bercakap mesti berbau perkauman, walhal sikap dan dasar DAP jauh lebih baik dari UMNO.  Parti sekutu kamu UMNO jelas semakin reput dan busuk kenapa pula DAP yang hendak dikaitkan?

Berbalik kepasa isu membela agama Islam !.  Kenapa sekarang baru Brahim PERKASA nak sedar yang Islam telah diperkotak-katik. Selama ini pun UMNO sudah biasa mempermainkan Islam!  kamu tak kisah pun!,  tetapi bila ada pihak lain menyindir Islam kamu melenting!!  Yang hairannya kenapa PAS pula yang disergah? Kenapa PAS pula yang dicabar? Sepatutnya menyalaklah kepada kerajaan UMNOBN yang maha berkuasa !

Nampaknya kamu sendiri macam dah faham bahawa UMNO begitu liat dalam membela Islam. Jadi kamu nak bertindak sendiri melalui pentas PERKASA?  Wahai Ibrahim Ali !  Khatam lah dulu ilmu Islam kamu.  Kalau tidak,  apa yang kamu buat nanti akan menjadi seperti tikus membaiki labu! . Melayu UMNO bertambah lintang pukang!.  Islam UMNO menjadi punah-ranah.

Sedarlah wahai Ibrahim Al Katakki !. Masyarakat Melayu yang celik Islam tidak lagi tergoda atau terpedaya dengan semangat Islam palsu yang ditunjukkan oleh puak-puak kalian maupun UMNO!  Kedua-duanya 2x5 !.  tidak ikhlas!  hipokrit ! segala-galanya berpaksi diatas semangat perkauman ! dan kepentingan diri !  Masyarakat Melayu celik Islam hari ini  tidak mahu lagi meletakkan diri mereka sebodoh Ibrahim Ali Al Katakki  atau  mana-mana pemimpin UMNO

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan