Sabtu, 11 Jun 2011

Pemandu bas sudah dijatuhi hukum, Dato’T bila lagi?


Seorang pemandu bas P Kanapathy, 38 yang mengaku bersalah menayang video lucah dan cuba merogol penumpangnya telah dijatuhi hukuman penjara tiga tahun mulai semalam. Harian Metro dilihat seolah-olah cuba melenyapkan berita kesalahan pemandu itu menayang video lucah, sebaliknya menghighlightkan kes cuba merogol.   Sila baca beritanya dalam Harian Metro,..   http://www.hmetro.com.my/articles/Drebarbascubarogolpenumpangdipenjara/Article

Bertuahnya Menjadi Ahli UMNO
Rakyat Malaysia tertunggu bila lagi polis nak tangkap tiga ahli UMNO yang bergelar Datuk T yang terang-terang sudah mengaku menayang video lucah kepada umum!  Kalau pemandu bas itu yang  tayang kepada seorang penumpang dikenakan penjara tiga tahun, maka  tiga Jembalang Tanah yang menayangkan kepada khalayak yang lebih ramai seharusnya menerima hukuman yang lebih berat.! Tetapi apakah ini akan berlaku?....  bertuahnya menjadi ahli Umno!

Orang ramai nampaknya macam menunggu buah yang tak gugur. Wahai seluruh rakyat Malaysia !. Ayuh kita berubah!  Marilah kita bersatu semoga kerajaan BN yang mengamalkan dua undang-undang ini – satu untuk Umno dan satu untuk bukan Umno  dapat kita tumbangkan !!!

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan