Rabu, 22 Februari 2012

Barangkali Allah nak tunjuk !!

Keikhlasan Dr Hasan Ali menubuhkan JATI sebuah NGO yang bertujuan untuk memperjuangkan Islam, Melayu dan Raja, rasanya masih ramai yang ragu-ragu.!
Lagi pun kewujudannya betul-betul dalam keadaan terdesak, iaitu selepas beliau dipecat dari PAS dan tergugurnya beliau dari  jawatan exco agama kerajaan negeri Selangor. 
 
Apa-apa pun segala tindakan dan gerak-geri Hasan yang pernah menjadi Pengarah BTN dan Pesuruhjaya PAS Selangor ini  mudah dibaca. Menubuhkan NGO yang bernama JATI hanya helah untuk menyelamatkan diri, menutup rasa malu, dan membaiki imej yang tercalar oleh perbuatannya sendiri semasa di dalam PAS.

Isu Panas : Hari ini tersebar luas di akhbar-akhbar bahawa logo JATI tajaan Hasan Ali 99% menyerupai logo syaitan (lihat gambar) Apa hal ni ? Apa dah jadi wahai Dr Hasan anak Ali?  Mengapa begitu teruk sekali hingga sanggup meniru logo syaitan?? Apa rahsia di sebaliknya? Apakah Allah nak menunjukkan bahawa tindakan dan perbuatan Hasan Ali sememangnya tidak ikhlas atau ada berbau syaitan??

Di bawah adalah link di mana Logo Setan itu.                                                 http://artbackwash.blogspot.com/2008/05/satans-logo.html

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan