Khamis, 7 Oktober 2010

BIJAK TAPI BODOH!! SI BACUL YANG MUNAFIQ !!

CUKUP MUDAH !! CARI REZEKI TAK HALAL SAAT-SAAT NAK PILIHANRAYA!!

Photobucket

Setelah dua tahun lebih kes fitnah liwat DS Anuar berlalu tiba-tiba muncul si BACUL ini. Wah dasyat kau ya!! Memang kau bijak !! Selama ini rupa-rupanya kau menunggu-nunggu peluang dan tawaran.

Kini tepat pada masanya ! pilihanraya kecil DUN Galas dah tiba, maka kau pun tak melepaskan peluang nak jadi cepat kaya. Lalu kau pun buatlah laporan polis, kononnya akuan bersumpah yang kau buat dulu tak betul, silap, dipaksa dan entah apa lagi alasan kau !! Semuanya ini bertujuan untuk menjatuhkan DS Anuar, PKR dan Pakatan Rakyat ! Betul tak??.. mustahil kau mengatakan tidak!

Soalan penulis kepada si Bacul ni…
1. Siapa orang UMNO yang suruh kau buat kerja ini ?
2. Berapa banyak habuan wang tunai yang kau dapat? Ratus ribu ? juta?
3. Atau berapa buah apartment mewah yang kau dapat?
4. Atau setidak-tidaknya kau dapat sebuah Mercedes, siap dengan pemandu. Maklumlah ! hidup kau pun memang tak kurang dengan lagak..

Wahai si Rahimi yang se spesis dengan si Saiful!. Teruskanlah pembohongan kau itu. Berbanggalah kau dengan kerja-kerja munafiq kau itu. Dulu kau marah sangat dengan si Saiful! Tapi sekarang dah terbalik pulak ye!. Bila pula kau nak buat laporan polis yang kau juga telah diliwat oleh Anuar?

Semoga dengan izinnya, Allah akan menghadiahkan sesuatu yang istimewa buat kau Rahimi, lebih-lebih lagi si Saiful.

Oleh : rahimothman

2 ulasan:

  1. Mohon pertolongan..panjang2kan blog kerdil saya nih..http://gloriamind.blogspot.com/2010/10/kelantan-negeri-miskin-dan-banyak.html

    dan satu lagi..http://gloriamind.blogspot.com/2010/09/umno-takut-nak-mampoooooos.html..TERIMA KASIH..dari Taman Keruing jugak..

    BalasPadam
  2. http://gloriamind.blogspot.com/2010/10/zikir-sesat-umno-yang-diluluskan-oleh.html
    Harapkan anda sudi terima SUMBANGAN daku kepada UMNO BN berok negara..TQ

    BalasPadam