Ahad, 31 Oktober 2010

KELANTAN JUARA PIALA MALAYSIA 2010, TAHNIAH!! Tahniah Anuar Musa!, Tahniah Sathianathan!!

Photobucket


Kelantan mencipta sejarah !!... ya! sejarah yang mengemparkan ! apabila bermain dengan cemerlang dalam perlawanan akhir seterusnya berjaya menjuarai Piala Malaysia 2010 buat pertama kalinya, mengalahkan Negeri Sembilan 2-1.

Kejayaan ini adalah hadiah paling besar buat Nik Aziz Menteri Besar Kelantan. Paling istimewa seluruh rakyat Kelantan yang dipimpin oleh Tok Guru Nik Aziz akan menjadikan kejayaan ini sebagai hadiah istimewa buat Sultan Kelantan yang baru saja ditabalkan menjadi Sultan.

Tahniah kepada pihak pengurusan yang dipimpin Tan Sri Anuar Musa, jurulatih B.Sathianathan dan pegawai-pegawai, lebih-lebih lagi kepada semua pemain yang telah bermain dengan semangat juang yang tinggi !!

Tahniah sekali lagi kepada pasukan Kelantan kerana anda akan menerima hadiah istimewa dari kerajaan negeri sedikit masa lagi sebagaimana yang dijanjikan oleh Dato’ Nik Aziz. Mudah-mudahan dengan ganjaran ini akan melipatgandakan lagi semangat dan perjuangan anda untuk tahun depan.

Ingat !!,.. mempertahankan kejuaraan adalah lebih susah dari merampasnya. Walau bagaimana pun sejarah telah membuktikan, sekali pintu kejayaan telah dapat dibuka, maka tidak mustahil kita akan dapat memasukinya sekali lagi.

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan