Jumaat, 19 Ogos 2011

APA NIAT SEBENAR? Temubual eksklusif dengan Saiful !

Satu lagi pertolongan TV3suku  buat Umno dan Saiful

Malam kelmarin ,  pihak TV3 telah menyiarkan wawancara eksklusif dengan Saiful Bohari Azlan yang kononnya menjadi mangsa liwat DS Anwar Ibrahim. Tindakan ini dilihat amat tidak wajar,  memandangkan perbicaraan kes masih belum selesai.

Tujuan disebalik penyiaran temubual eksklusif ini tidak sukar untuk difahami!. Mereka seolah-olah mahu mempengaruhi mahkamah agar keputusan kes akan berpihak kepada Saiful.  TV3suku pastinya berbangga kerana dapat membantu memuaskan hati pemimpin-pemimpin Umno. Soal wajar atau tidak wajar apa mereka peduli!  Umno dah ajar begitu!

Berbalik kepada kisah pemuda gagah perkasa yang bernama Saiful ini. Banyak persoalan bermain dalam kepala kita sejak dulu hinggalah kehari ini.

Pertama : Kudrat dan fizikal Si Saiful ini sepuluh kali lebih hebat dari DS Anwar. tetapi kenapa dengan begitu mudah kamu diliwat? Kalau kamu dipaksa kenapa tidak diterajang saja orang tua itu?  atau kalau betul liwat ini berlaku, kenapa tak berani mengaku ia dalam kerelaan, bukan paksaan?.

Kedua : Sebelum membuat laporan polis,  kenapa kamu berjumpa Najib, Rosmah, Pegawai khas Najib, Pegawai polis bernama Redzuan,  Ezam Mohd Nor dan lain-lain? Tidakkah ini bermaksud anda sedang diarahkan oleh seseorang untuk merealisasikan pembentukan konspirasi fitnah liwat ini?

Ketiga : Kenapa anda dibuang dari IPT?  Kenapa kalau dah tahu diri tu bodoh,  masih nak mintak biasiswa dari Najib?  Dalam hal ini adakah Najib yang berbohong? atau kamu yang berbohong atau  kedua-dua kamu adalah pembohong?

Keempat :  Kenapa tanda hitam di dahi sudah hilang ? Di awal kemunculan kamu dulu tak ada pun tanda hitam, tetapi tiba-tiba muncul !  Kata orang,..  tanda hitam menunjukkan orang kuat sembahyang! Wallahhu’alam.  Tetapi kenapa hari ini tanda hitam itu dah tak nampak lagi?

Kelima :  Dalam isu sumpah laknat dulu,  kenapa tarikhnya hampir benar dengan waktu pilihanraya kecil Permatang Pauh yang calunnya ialah DS Anwar Ibrahim? Ulat dalam batu pun boleh menjawabnya! Seperkara lagi,.. Siapa yang suruh kamu bersumpah? Adakah Ketua Polis Negara/ KPN yang suruh? Adakah Imam masjid Wilayah yang suruh ? atau Pemimpin Pembangkang?  atau Pemimpin UMNO? Bayi di dalam perut pun boleh menjawabnya !

Sekiranya OKU !  atau insan bernama Saiful ini membaca artikel ini harap dapatlah menjawab lima persoalan yang dikemukakan diatas! Paling tidak pun soalan pertama.

Oleh : rahimothman

1 ulasan:

  1. aku ingat politik najib n united malay no otak ni tahap bontot siful aja....kesian !!!!

    BalasPadam