Khamis, 11 Ogos 2011

LIMA BEKAS AHLI PKR mahu tunjuk hebat !!

Cuba selamatkan Najib dari terkena demam panas !

Lima ekor katak yang merupakan bekas ahli PKR  diberitakan bersedia menjadi saksi menggantikan Perdana Menteri Najib Tun Razak dalam kes liwat 2  yang penuh dengan adegan-adegan senget sebelah!

Mereka  ialah Ezam Mohd.Noor bekas Ketua Pemuda Keadilan merangkap Senator Upahan Najib Tun Razak, Anuar Shaari;  bekas pegawai khas, Rahimi Osman; bekas Ahli Majlis Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR), N Gobalakrishnan dan Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Choo Keong. 

Tak pastilah sama ada mereka benar-benar sanggup menjadi perisai kepada Najib! atau acah-acah aje ! Mereka mendakwa kononnya Najib tak layak menjadi saksi,  Najib tiada  kena mengena atau tidak tahu menahu dalam kes liwat Saiful itu. Wow ! apa kena dengan spesis katak lima  ekor ini? Tiba-tiba saja hari ini menyalak memanggil hujan ! Masih nak meneruskan agenda menipu rakyat?  Bukankah rakyat sudah cukup kenal dengan Najib? Najib pembelit!,  Najib lidah bercabang ! Dah cukup jelas dan terang bahawa  Najib memang terlibat ! Tak usahlah kalian nak tunjuk berani.  nak tunjuk cerdik!  Orang cerdik tak akan sanggup masuk semula kedalam tong najis !!

Untuk makluman Ezam!,  memang semasa kamu dalam PKR dulu,  kamu nampak cerdik,  tetapi selepas kamu masuk semula kedalam tong najis, kamu berubah rupa dan sifat ! Kamu dah jadi bodoh !  Bodoh macam Najib yang pernah satu ketika nak beri biasiswa kepada seorang pelajar bangang yang dibuang  dari universiti. 

Mengenai Anwar yang bergelut dengan kes liwat 2  ini,  Ezam mendakwa,… “Anwar yang pernah menjadi bosnya satu ketika dulu bukanlah insan yang baik  dan adalah haram bertuankan seorang yang rendah moral !” katanya .  Begitulah hebatnya Ezam membuat penilaian!  Pemimpin-pemimpin Umno termasuk Najib yang sepuluh kali lebih busuk dari Anwar dianggapnya amat bersih dan tinggi moral !
Dalam kes liwat si Saiful bangsat ini,   sebenarnya Najib sudah terlalu banyak terlepas cakap! Dari awal lagi hujahnya banyak yang tak masuk akal dan bercanggah. Beliau beria-ia menafi tak terlibat tetapi pihak pendakwa  sarat dengan fakta dan bukti!  Maka sesungguhnya memang Najib amat takut untuk menjadi saksi dalam kes ini,  sebab dia tahu dia akan kantoi!!

Berbalik kepada tawaran menjadi saksi ini !! apa motif mereka?  Tentu ramai yang sudah tahu!, ia tidak sukar untuk difahami !!  Bagi Ezam budi Najib kepadanya teramatlah besar!  Yang lain-lain tu mungkin nak test market  atau cubaan mengampu !  Inilah masa nak tunjuk taat setia pada bos !  sambil mengharap sesuatu!  Al maklum!  pilihanraya pun dah dekat! ,  harap-harap dipilih menjadi calun!  Biasalah tu ! tabiat mengampu ini  sudah menjadi darah daging dalam UmnoBn. 

 

Ayuh katak-katak  semua,!  inilah masanya anda mesti mengambil peluang!  Najib dalam keadaan tersepit sekarang!  Sama ada anda ikhlas atau tidak,  hendak menolongnya,   yang itu tak usah pertikai !  Yang penting peluang untuk berjasa tidak dilepaskan!  Kebusukan tembelang Najib mesti diwangikan semula. Kemaluan Najib mesti ditutup!  Sibuk-sibuk sangat nak jadi saksi, jangan sampai diri kalian sendiri yang terperangkap !  Kepada saudara Ezam Mohd. Nor !  sedarlah!  zaman kehebatan kamu sudah berlalu ! 


Oleh ; rahimothman

Baca lagi dalam  -
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan