Selasa, 29 November 2011

STRATEGI JAHAT NAJIB BN !

Rahsia Umno & Najib terbongkar?!!  Kalau perkara ini benar ia bukanlah sesuatu yang mengejutkan ! Najib pernah berkata Putrajaya akan dipertahankan walau dengan apa cara sekali pun !

Tak tahulah sama ada Najib dan Umno menganggap perkara ini rahsia atau tidak, tetapi yang jelas strategi busuk mereka baru saja terbongkar !  Strategi mereka sangat tidak bermoral dan berniat jahat.

Umno kini gabra dan gementar ! Mereka kian lemas, dan terpaksa berpaut walaupun pada seekor bangkai !. Semuanya semata-mata untuk menang dalam pilihanraya dan mahu  mengekalkan kuasa yang hampir terlucut!!

Apa strategi jahat Najib ?,,..Ini dia!,  Dalam buku Panduan Gerakerja Plihanraya Umum ke-13 Umno,  antara kandungannya ialah,… 

“Mencipta dan meyebarkan fitnah yang boleh diterima oleh pengundi, dengan cara mencipta persepsi negative terhadap pembangkang”
( Maklumat lanjut sila lihat di - http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2011/11/panas-najib-arahkan-fitnah-disebar.html#more

Menurut sumber,  maklumat ini telah dibocorkan oleh ahli Umno sendiri yang mana mereka merasakan apa saja yang dibuat oleh Umno hari ini amat keterlaluan dan menjijikkan.Nampaknya mereka tak habis-habis bermain kotor, termasuk dengan najis mereka sendiri !!.  Semoga Allah melaknati orang-orang yang membuat fitnah !

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan