Selasa, 12 April 2011

DISEBALIK PERCAYALAH SAYA!, PERCAYALAH SAYA !!,


Kata-kata popular Najib,…
Dulu..  “You help me, I help you (Awak tolong saya,  saya tolong awak)

Sekarang,..”Percatalah saya, percayalah saya”   Begitulah bunyinya ungkapan yang keluar dari mulut Najib dalam kempen pilihanraya negeri Sarawak kali iniBarangkali kalau boleh Najib mahu sujud dikaki pengundi, agar pengundi terus memangkah BN

Tetapi tahukah anda? Di sebalik kata-kata itu,  mungkin ini juga maksud yang hendak disampaikan oleh Najib!...
Percayalah saya,  percayalah saya !   Saya tak tak terlibat dengan pembunuhan Altantuya!
Percayalah saya, percayalah saya !  saya tak terlibat dengan video seks lucah itu.!!

Bolehkah rakyat percaya lagi kepada Najib?   Bersumpah, bersumpah juga! Bercakap bohong dah tak terkira banyaknya!!

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan