Isnin, 4 April 2011

MAKHLUK PEROSAK DATANG LAGI !!

Ayuh rakyat Malaysia.Jauhkan diri dari dua makhluk perosak ini!

Selepas 13 tahun betina makhluk perosak ini senyap menyepi, tiba-tiba hari ini dia muncul lagi.     Kehulu kehilir batang tubuh betina ini diheret oleh Najib. Tugas utamanya memburukan imej DS Anuar semahu-mahunya, sekaligus membantu UmnoBn untuk menang pilihanraya kecil baru-baru ini..

Lain cerita tak ada. Cerita lama diulang-ulang tayang. Rakyat yang cerdik nak dibodohkan!, rakyat yang dah celik dan dibutakan kembali!!  Pelik! lagi hairan! Kerana betina ini seolah-olah sudah tidak ada kemaluan lagi. Kalau tidak masakan dia suka menyelak kain orang dan bercerita hal-hal dalam kelambu. Orang mendengar dah bosan! Dah menyampah! Dah naik loya dan muntah. Tetapi si betina andartu ini tetap setia kerana hajat besar bosnya tak boleh tidak mesti ditunaikan! Apa cara sekali pun 2A (Anuar Azmin) mesti dimalukan!! 

Mari kita berfikir sejenak!. Kalau diri kita yang masih waras, masih kuat perpegang pada agama sanggupkah kita memburuk-burukkan ahli keluarga sendiri. Kalau benar pun ahli keluarga kita ada kelemahan atau pernah membuat kesilapan, sanggupkah kita menghebuhkannya satu dunia? Apatah lagi kalau keburukan yang didakwa itu, tidak benar atau fitnah!.  Kalau saudara  sendiri (Azmin Ali) tergamak diburuk-burukkan, apa lagi orang lain!

Boleh jadi inilah bahananya cinta yang tak berbalas. Atau mungkin permohonannya untuk mendapatkan sesuatu melalui Anuar tidak dilayan waktu itu! (semasa Anuar menjadi Timbalan Perdana Menteri)  Maka marah dan dendamnya terhadap Anuar teramatlah mendalam dan membuak-buak. Kalau dulu Anuar dituduhnya berzina dengan kakak iparnya, dan dalam masa yang sama menuduh Anuar meliwat ramai lelaki, kini dia menaik tarafkan ceritanya – Anuar terlibat dengan video seks. Bukan satu,  tetapi 18 ,.. katanya.  Kesiann! Betina yang telah menjadi anak derhaka dan dibuang oleh keluarga ini ceramahnya tak mendapat sambutan! Hanya beberapa kerat penyokong Umno yang buta hati dan buta agama saja yang sudi mendengarnya!

Terbaru timbul satu lagi makhluk perosak. Bukan betina, tapi jantan. Kalau yang betina dari darah keturunan Melayu, si Jantan yang satu ni khabarnya dari keturunan Siam. Hebat juga orangnya! kerana berani menayangkan video lucah di khalayak ramai. Khabarnya si Jantan Jembalang Tanah ini mendakwa pernah berkawan rapat dengan Anuar. Barangkali dia ada berhajat sesuatu dari Anuar tapi tak dapat,  maka kehampaannya dibalas dengan dendam.
Kita tunggu 17 lagi video lucah yang bakal ditayang oleh jantan bergelar Dato’ T ini. Dan kita cabar betina andartu ini agar menunjukkan bukti bahawa Anuar benar-benar terlibat dalam 17 lagi video itu!!...  Kalau tidak!,… semoga Allah melaknati kamu sebelum dan sesudah mati!

Oleh : rahimothman


Tiada ulasan:

Catat Ulasan