Khamis, 28 April 2011

MALAYSIA DISERANG WABAK !!


Sudah lebih 20 tahun Malaysia telah diserang oleh dua wabak ini,  iaitu
1.   Rasuah dan salahguna kuasa                                                                  2. Fitnah dan pembohongan 


Rakyat Malaysia terutama pemimpin-pemimpin UMNO sudah lali bergelumang  dengan dua penyakit kronik ini.

Kedua-dua penyakit ini sudah meresapi dalam diri pemimpin UMNOBN. Semua penyakit ini sudah sebati dalam diri pemimpin kerajaan BN.

Siapa yang yang menyemai,  dan menanam benih penyakit kronik yang mencemar imej negara ini?  
Tak lain tak bukan, orang yang bertanggung  jawab ialah Tun Dr Mahathir. Semenjak beliau mula-mula memerintah dan selama 22 tahun pemerintahannya, rasuah sudah diamalkan.


selepas itu ia semakin menjadi-jadi dan kini sudah berleluasa. Amat susah untuk dikawal !  walau pun wujudnya SPRM.

Begitu juga budaya fitnah dan pembohongan!!!  Dr Mahathir lah orang pertama memperkenal dan mempopularkannya.  Ia dimulai dengan menuduh DS Anuar Ibrahim meliwat Azizan Abu Bakar pemandu kepada Wan Azizah. Tak cukup itu, ditambah pula tuduhan yang Anuar ada hubungan seks dengan  seorang penulis berbangsa Pakistan Munawar Annes

Terbaru Najib yang mewarisi kejahatan Mahathir, telah meneruskan kerja fitnah dan pembohongan ini dengan merencana tuduhan liwat 2 keatas Anuar Ibrahim.  Dan paling terkini anak didik Mahathir dan Najib, iaitu Tan Sri Rahim Tamby Chik, Dato’ Eskey dan Dato’ Shuib Laizim telah menyambung kerja kotor Tun Dr Mahathir,  dimana timbul pula fitnah Video seks yang kununnya melibatkan DS Anuar.
Sungguh dasyat!!  Sungguh jahat perbuatan mereka!  Tidakkah mereka malu dengan gelaran Dato’, Tan Sri dan Tun yang mereka miliki?

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan