Jumaat, 27 Mei 2011

DUNIA AKAN KIAMAT kalau Umno mengaku !!



Cetak video lucah - edarkan keseluruh Malaysia – ini kerja orang banyak duit !
Orang UMNO yakin, rakyat akan hilang sokongan dan kepercayaan kepada Anwar setelah melihat syaitan berwajah Anwar itu menyundal seorang pelacur.
Semoga Allah selamatkan DS Anwar dan seluruh rakyat Malaysia

Selama ini sudah terlalu banyak Umno membuat kerja-kerja yang salah, yang sumbang, yang mungkar, yang munafik dan seribu satu macam perbuatan jahat dengan berselindung disebalik slogan Umno pejuang bangsa Melayu..

Kalau nak disenaraikan kecurangan, kemunafikan dan kemungkaran UMNO memang terlalu banyak. Pernahkah Umno mengaku di atas segala kecurangan dan salahlaku mereka selama ini ?  Memang tak pernah !.
Dunia akan kiamat sekiranya Umno berani mengaku setelah membuat kerja busuk !  Selagi Umno berlambangkan keris telanjang itu selagi itulah Umno akan terus berlagak bongkak dan sombong!

Selagi mereka taksub dengan fahaman dan semangat  “ketuanan Melayu”   “Melayu itu Umno, Umno itu Melayu”  “Melayu itu Islam, Islam itu Melayu  selagi itulah Umno akan mundur dan hilang kepercayaan oleh orang Melayu sendiri.

Terbaru.., kes pengedaran video lucah secara berleluasa !   Beria-ia benar, malah berjela-jela Umno membuat alasan dan penafian.  Bersumpah demi Allah dan Quran pun mereka sanggup, kerana itu adalah mainan dan makanan harian mereka!!

Rakyat yang matang dan waras tentu boleh berfikir !
Agak-agaknya adakah orang Cina sanggup melakukan kerja kotor jijik dan jahat ini?  Atau kalau bukan orang Cina,  adakah mungkin orang India yang cuba melakukan serangan busuk ini keatas DS Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat ? Tak mungkin !!.  Atau mungkinkah pendatang / warga asing yang melakukannya?  Lagi tak mungkin!. 

Kalau begitu siapa punya kerja ni ?  Sudah tentu orang Melayu sendiri !  Rakyat masih tak lupa seorang pemimpin tertinggi BN pernah berkata ,… Kita akan pertahankan kuasa yang kita ada dengan APA CARA SEKALI PUN..    Ya begitulah kata Presiden UMNO Dato’ Najib satu ketika dulu. Dan terbukti selepas daripada itu satu persatu perbuatan melampau mereka terserlah!!

Oleh kerana Najib sendiri pernah beri lampu hijau,  maka  sahlah ini kerja orang Melayu  Umno !  tetapi ia bukan kerja individu, kerana tak mungkin seorang individu sanggup membazirkan yang begitu banyak semata-mata untuk mengedarkan video lucah secara percuma!!

Siapa tak kenal UMNO!,…  UMNO parti Melayu terkaya di dunia!!   Mereka mememiliki  sumber kewangan yang cukup banyak.., ini termasuklah dari sumber haram!!   Oleh kerana tak kenal halal haram, bagi mereka,   tak salah melabur untuk kerja-kerja menyebarluaskan syiar video lucah ini.
Bagi mereka bangsa Melayu adalah bangsa yang termulia disisi Allah.  Mempertahankan  bangsa Melayu seolah-olah mempertahankan agama Islam !

Semoga Allah melaknati setiap perbuatan jahat mereka !!

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan