Rabu, 25 Mei 2011

SUMBAT SAJA MULUT ESKAY DENGAN MOP


Polis masih tak berani tangkap dan dakwa Mamat sekor ni, kerana dia anak angkat Mahathir?   Apa kata kita sumbat saja mulutnya dengan mop agar telinga kita tak sakit mendengar suaranya.

 


Semakin sakit hati dan semakin meluat bila aku membaca  cerita datuk Eskay ini, lagi lagi bercakap tentang Anuar. Kununnya pendedahannya kali ini paling menggemparkan ! Last-last apa yang dia dedah tak gempar sedikit pun. (Sila baca artikel ini -http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2011/05/pendedahan-eskay-yang-dikatakan.html#more)

 

Duhai Eskay yang buta agama!  Duhai Datuk Temberang yang tidak beriman!!  Insaflah!  bertaubatlah!! Semakin banyak kamu  bercakap, semakin menyerlahkan pembohongan dan kebodohan kamu  Menurut kamu, …..selama ini DS Anwar lah yang amat memerlukan kamu, bukan kamu yang memerlukan DS Anwar !.       Wah wah!  wah !!  hebatnya kamu !  Boleh percaya ke cakap datuk Temberang ini !!


 

Sudah-sudah lah tu Eskay!  Hari demi hari berlalu, rakyat Malaysia bukan semakin bodoh sebagaimana anggapan orang-orang Umno!  Majoriti rakyat sudah cerdik!  Mereka sudah menjadi cukup kenal dengan kamu, setelah satu persatu perbuatan dan tindakan kamu KANTOI !! Cakap kamu bergulung-gulung, cerita kamu berbelit-belit !! Lebih teruk dari lidah biawak !.

 

Aku cadangkan Datuk T (Temberang) tukar saja kepada Datuk B (Biawak) Biawak ni suka makan bangkai !! Bangkai pula ialah sesuatu yang amat busuk !!  Jadi memang sesuailah gelaran itu kerana kamu juga mempunyai hati yang sangat busuk!!!  

Oleh : rahimothman  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan