Sabtu, 19 Februari 2011

MENGIMBAU SEMULA KES SAIFUL !!


Memang kisah ini menarik dan menggemparkan satu dunia!!
Memalukan ! mahkamah senget sebelah ! dacing BN dah tak boleh pakai
Hairan ! Malaysia amat berbangga dengan kes liwat ciptaan Umno

KALAU BETULLAH  lelaki yang kelihatan sopan dan warak  ini mendakwa pernah diliwat,  ia amat memeranjatkan !!  tetapi…kerana wang manusia sanggup buat apa saja!!...

Dan yang lebih mengejutkan dunia khasnya dunia Islam ialah kesanggupan pemuda bernama Saiful ini  bersumpah bersaksikan Quran !!  semata-mata mengaku telah diliwat ! oleh seseorang.  Hushh ! dasyat! dasyat!!   
Lagi sekali kita jangan terkejut !... kerana wang manusia sanggup buat apa saja!!

Difahamkan kejadian ini telah berlaku banyak kali (lebih dari sekali). Tentulah  ianya telah dipersetujui bersama. Dengan lain perkataan suka sama suka, dan yang paling penting pasti kedua-duanya enjoy!!  Tetapi kenapa pula Si saiful ini tiba-tiba mengadu kepada pihak polis? Dan sanggup membawa perkara ini ke mahkamah?  Pelik ! kan?  Tapi itulah dunia ! tak ada benda yang mustahil,… kerana wang manusia sanggup buat apa saja! 

SATU PERSOALAN !
Andaikata Si Saiful ni tak rela diperlakukan begitu kenapa dia tidak cuba menghayun penumbuknya?!  atau pun melepaskan flying kick ? paling tidak pun buka langkah seribu!! sebelum kejadian berlaku. Alangkah bodoh dan bangangnya!  Saiful yang masih muda, bertenaga, berbadan segak dan tegap,  tetapi tidak berbuat apa-apa untuk menyelamatkan diri !!  Takkan lah Saiful sanggup menyamakan diri setaraf dengan pondan!! 

LEMAHNYA MAHKAMAH!
Secara keseluruhan,  setelah mahkamah bersidang hampir tigasuku perjalanan “Kes Fitnah Liwat 2 ”  ini wajar sekali dimasukkan kedalam tong sampah (buang kes) kerana ia amat jijik dan memalukan. Bukti kes longgar, fakta banyak bercanggah dan berbagai lagi! 

Kenapalah mahkamah Malaysia ni bodoh sangat !   Saiful yang sukarela mengaku terlibat dalam kes!  sepatutnya beliau didakwa terlebih dahulu! Bukan seperti sekarang, beliau tidak didakwa sebaliknya menjadi saksi utama dan diberi layanan macam VIP pula!   Inilah tidak adilnya mahkamah Malaysia. Yang menuduh walaupun terlibat, beliau dibicara dengan penimbang digital, yang kena tuduh dibicara dengan  penimbang Baghdad(dacing). Jelas ada  dua penimbang,  ada dua peraturan dan undang-undang. Dimana pula letaknya keadilan?    Sekarang ini orang yang dituduh meliwat merasakan dirinya diinaya atau difitnah!!  Maka dia juga ada hak untuk tidak mengaku dan mempertahankan diri!!

TERBARU DARI MAHKAMAH!
Hasil siasatan dan ujian makmal dikatakan memang ada terdapat kesan air mani. Ada tanda-tanda kejadian melibatkan lebih dari seorang.  Eloklah siasat betul-betul siapa punya benda Allah tu!.  Siasat semua orang yang berada disekeliling Saiful!! Jangan pilih bulu!   Kalau bukan milik Nuar  mungkin milik pasangan Saiful yang lain!!,.. mungkin Ajib punya!,  mungkin Ijam punya!!,  mungkin Halimi punya!.  Tak mustahil juga ia milik uncle Saiful sendiri, atau sesiapa saja?


Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan