Selasa, 20 Mac 2012

Kenapa Nallakarupan tuduh Anwar biseksual?

Kalau orang Umno yang mengaku Islam boleh membuat fitnah dengan menuduh DS Anwar kaki liwat dan penzina,  apa nak hairan Si kafir botol kicap ni (Nallakarupan) sanggup  menuduh Anwar dengan berbagai-bagai tohmahan.

Kelmarin seperti yang dilaporkan oleh Utusan Malaysia akhbar pencacai Umno,… Nallakarupan mendakwa Anwar adalah  seorang biseksual. Menurut Nallakarupan lagi beliau sendiri pernah melihat aksi seks pemimpin pembangkang itu bersama lelaki atau wanita,  sebab itu dia sangat tidak bersetuju  Anwar jadi ketua pembangkang  apatah lagi untuk dilantik sebagai Perdana Menteri.  Itu pendapat Nalla,..lantak dia lah !. Memang,..setelah banyak dapat imbuhan tugas dia ialah memuji Najib dan mengutuk Anwar !
 
Begitulah kenyataan Nallakarupan,…maka sanggupkah kita memperpercayai kata-katanya? Bercerita memang mudah!  memang seronok !,..lebih-lebih lagi sesudah mendapat ganjaran!  Tok imam sekali pun,  kalau bercakap tanpa bukti dan fakta boleh percaya ke? Inikan pula cakap si kafir!!.

Ada tiga sebab kenapa si botol kicap ni sanggup tuduh Anwar biseksual?  Pertama,.. kerana pemimpin Umno sendiri telah memberi ruang dan peluang untuknya menghentam Anwar.  Kedua, mungkin Nalla menyimpan rasa kecewa atau dendam terhadap Anwar kerana dia tak diberi apa-apa habuan atau projek semasa berkawan dengan Anwar.  Ketiga,.. kerana Umno atau PM sendiri telah memberi hadiah yang tak ternilai (Senator) kepadanya, …justeru budi Najib semestinya dibalas. Membalas budi Najib bukannya susah,.. hanya dengan memutarkan lidah, yakni berbohong. Berbohong adalah syarat wajib untuk menjadi ahli Umno mahupun menjadi penyokong Umno,  sebab itulah hingga hari kiamat pun PAS mahupun PKR  tidak boleh hidup sekapal dengan Umno.

Berbalik kepada kisah Si Nalla botol kicap ni. Kalau dia kata Anwar seorang biseksual dan dia telah berkawan dengan Anwar begitu lama,… agak-agaknya diri dia sendiri bagaimana ye? Lebih baik dari Anwar?  atau sama macam Anwar? atau lebih teruk lagi dari Anwar? Entah-entah dia lebih dahsyat !!  Tidak mustahil dia sendiri adalah bapak segala biseksual!!

Oleh : rahimothman

 

1 ulasan:

  1. agak-agaknya diri dia sendiri bagaimana ye? Lebih baik dari Anwar? atau sama macam Anwar? atau lebih teruk lagi dari Anwar? Entah-entah dia lebih dahsyat !! Tidak mustahil dia sendiri adalah bapak segala biseksual!!

    jadi mmg anwar tu biseksual la? cuma nala yg lebih teruk skit la? hmmmm

    BalasPadam