Jumaat, 30 Mac 2012

Nalla : Pembohongannya tak laku, kini dia buat lagi,…

Sebelum ini sudah banyak kali kita dengar cerita buruk tentang Anwar yang keluar dari mulut bekas rakannya Senator Nallakarupan, namun masyarakat beranggapan semua cerita itu tidak benar, malah bertentangan dengan sifat Anwar sebagai seorang muslim. Tentang diri Nallakarupan sendiri,  masyarakat sudah cukup mengenalinya,. Beliau adalah seorang berketurunan India dan, KAFIR, .tetapi telah dilantik oleh Umno sebagai pendusta upahan.

Semalam beliau mendakwa  telah diugut oleh seseorang,  dengan ungkapan yang berbunyi,.. ‘Jangan bercakap mengenai Anwar dan jangan beri sebarang kenyataan kepada media. Jika tidak anda akan dipukul’. Betulkah dakwaan sikafir ini?   atau ia hanya sebuah drama sebabak? Segala-galanya mungkin !
 
Motif untuk Nalla berbohong tetap ada, antaranya,..Anwar adalah musuhnya.  Beliau mahu Anwar dicop sebagai kaki pukul atau setidak-tidaknya bersubahat dengan kaki pukul ! Tetapi,.. kalau ikut logik apa faedahnya pengugut itu memberi amaran  kepada Nalla?  Sepatutnya Nallakarupan dah kena pukul pun,.. sebab dosa-dosa Nalla kepada Anwar sejak dulu hinggalah sekarang terlalu banyak !  Apa perlunya Nallakarupan diberi amaran lagi ! Nampak sangat macam cerita kartun dan kalau benar ada babak ugut mengugut,  tidak mustahil itu hanya lakunan semata-mata.  .

Boleh percaya ke cerita yang tak habis-habis yang keluar dari mulut Si Nalla ni. Kalau nak layan cerita Senator bertaraf kangkung ini sampai bila pun tak habis. Eloklah kita abaikan saja !  jangan dilayan !  Begitu juga dengan  dua lagi Senator kangkong iaitu  Ezam Mohd.Nor dan Dr Mashitah Ibrahim serta lain-lain yang sewaktu dengannya. Semua mereka ada menyimpan cerita-cerita rekaan busuk tentang Anwar.

Agak-agaknya kalau mereka ini bersatu kemudian bergabung tenaga dengan Zul Kulim dan Umi Hafilda tentu gah! dan gegak gempita bumi Malaysia.  Kalau buat roadshow  untuk nak menghentam Anwar tentu boleh menarik hadirin mencecah 100,000 orang!.kan? Tapi malangnya mereka tak buat, kerana apa? Kerana mereka sendiri tahu cerita bohong mereka takkan laku. 
  
Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan