Jumaat, 8 Mac 2013

PENGAKUAN BAPA SAIFUL … NAJIB KANTOI !



Pada satu sidang media tertutup di sebuah apartmen di tingkat 27 dekat Taman Melati, Gombak, pagi semalam,  Azlan  Mohd Lazim,  bapa kepada Saiful Bukhari telah membuat pengakuan bahawa tuduhan liwat 2 keatas DS Anwar sebelum ini adalah palsu? Anaknya Saiful telah diperalat oleh pihah tertentu termasuk pegawai khas PM,, katanya.  Semua ini gara-gara mencari keuntungan politik,, satu helah Umno untuk menyumbat Anwar ke penjara buat kali kedua.  Najib tak boleh mencari alasan lagi,, sah beliau dan Umno memang terlibat.

Berbalik kepada pengakuan bapa Saiful.   Ish, ish, ish.  Isu dah basi,  dah sejuk!  Kenapa baru sekarang nak buat pendedahan? . Apakah sesudah menyakini yang UmnoBn akan tumbang tak lama lagi, baru rahsia ini nak dibocorkan? Atau kerana bayaran untuk berlakun drama liwat itu masih belum diterima?  Kah, kah, kah ! berkerjasama dan berbaik dengan perompak dan penyamun itulah hasilnya   Kesiann Pak Azlan dan Saiful.
Najib pula sekarang ni tengah pening kepala. PRU 13  kian dekat,  tuntutan dan cabaran Deepak masih belum disetelkan.!  Hutang dengan  Altantuya belum bayar,,  kes di Sabah pula semakin mengeliru dan menyemakkan kepala banyak pihak.   Apa-apa pun tahniah dan terima kasih jugalah buat bapa Saiful, kerana dah sedar dan insaf. Kita sedang menunggu bila pula Saiful nak buat pengakuan !!  -  rahimothman



Tiada ulasan:

Catat Ulasan