Isnin, 6 September 2010

MENGAKU ISLAM TAPI ENGKAR!!

BERTAUBATLAH SEBELUM MATI !!

Photobucket

UMNO mengaku mereka adalah sebuah parti Melayu dan parti Islam, memperjuangkan hak-hak orang Melayu. UMNO mengaku bahawa partinya memegang fahaman asabbiah dan dalam masa yang sama mengaku partinya sebuah parti Islam. UMNO memperjuangkan Islam ! Inilah beberapa pengakuan yang telah diberikan oleh pemimpin UMNO sejak dulu, kini dan selamanya.

Ya! Kita mengakui akan separuh daripada pengakuan itu. Tetapi tentang bab UMNO memperjuang Islam, susah kita nak terima! Terlalu banyak dasar dan pelaksanaan hukum Islam dilanggar oleh kerajaan yang dipimpin oleh UMNO. Perkara ini sudah terlaku kerap diperkatakan di media cetak dan ceramah-ceramah parti pembangkang. Akhbar-akhbar PENGAMPU jangan diharap nak menyiarkan berita-berita tentang kemungkaran UMNO, melainkan jika mereka sendiri tidak perasan, disebabkan kebodohan mereka!

Kita nak fokus tentang persenaliti orang-orang yang terlibat dengan UMNO terutama kaum wanitanya. Sebagai seorang wanita Islam apakah yang boleh kita banggakan dengan penampilan yang mereka tunjukkan selama ini? Di majlis-majlis rasmi atau tidak rasmi, sama ada di masjid atau bukan masjid, sering kedapatan wanita-wanita Islam tidak menutup aurat seperti yang dituntut oleh syarak. Bab yang paling asas ini telah tidak diambil peduli oleh mereka, malah masih ada pula yang berani berbicara pasal Islam, ibarat ketam mengajar anak berjalan betul.

Soalan mudah untuk mereka yang berkenaan… Tidak ada alasan, melainkan jawapan

Anda mengaku anda beragama Islam,.. menutup aurat itu hukumnya wajib, tapi anda buat selamba ! anda redah dan anda langgar. Soalannya..

1. Kenapa??… kenapa anda langgar hukum Allah? Adakah anda sengaja hendak mencabar hukum Allah? Adakah kerana anda terlalu berani untuk menerima hukuman atau siksaan Allah di akhirat nanti?... Kalau nak tahu apakah bentuk siksaan yang akan anda terima di akhirat ….sila tanya ustaz-ustaz atau tuan-tuan imam yang berdekatan… BERTAUBATLAH !! sebelum mati!

2. Dalam Isu YB Teo Nie Ching (ADUN wanita DAP) menderma untuk surau. i) Adakah anda turut membantah wanita bukan Islam masuk surau atau masjid? Ii) Adakah anda membantah kerana YB Teo tak pakai tudung semasa masuk surau?

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan