Jumaat, 3 September 2010

SELAMAT JALAN KPN !!

Photobucket
Dalam kotak pemikiran puak-puak fanatik Umno,, agaknya terlalu besar jasa si MUSA HASAN kepada agama, bangsa dan tanah air terutama kepada parti Umno sendiri !!.... Biar STS tumpang semangkok untuk buat cadangan !!

CADANGAN DAN PANDANGAN STS TENTANG MUSA HASAN

1. Tahniah ! kerana anda telah mendidik anggota-anggota polis anda menjadi penembak yang cekap,,.. nampak saja bayang penjenayah, pasti penjenayah itu tak sempat mengucap.!! … satu trend baru yang diamalkan pihak polis., tak pernah dibuat sebelum ini.

2. Tahniah juga !.. di atas kecekapan anggota anda menembak mati atau menembak cedera mana-mana orang awam yang disyaki penjenayah. Syabas !! anggota-anggota anda berfikiran positif. Sebelum musuh tembak kita lebih baik kita tembak musuh dulu, walaupun belum pasti mereka musuh atau bukan musuh !

3. Musa bolehlah berehat panjang selepas ini... Sambil berihat-rihat tu bayangkanlah semula semua kerja yang telah anda buat sebelum ni. Imbau kembali kerja paling berat yang pernah anda lakukan…walau pun berat tapi menyeronokkan dan penuh rasa bangga,,..iaitu MENGANGKAT TILAM PUAKA kes liwat DS Anuar….. STS masih terbayang betapa yakin dan tidak malunya anda ketika itu ! anda buat muka selamba aje ! … apa kata orang ! muka tebal? tebal muka ? …. aah! samalah tu !.


4. Anda jangan duduk diam setelah bersara. Ikutlah contoh Mahathir,,.. bercakaplah semahunya dan buatlah sesuatu… Kalau boleh buat kejutan,,.. ala, macam Mahathir buat dulu!!

5. Di atas jasa-jasa yang teramat besar kepada Negara dan UMNO STS rasa Musa Hasan wajar diberi anugerah kebesaran yang bergelar TUN
… Atau beri anugerah paling tinggi - Tan Tin Tun !!


Mari kita berfikir sebentar apa itu PDRM, PRDM dan PUDM ?
Photobucket

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan