Selasa, 28 September 2010

TAKKAN MELAYU HILANG DIDUNIA, HILANG UMNO PASTI ADA PENGGANTINYA

Photobucket
Perhatikan .. seorang kelihatan melopong, macam ibu ayam kehilangan anak, seorang sedih sayu macam lanun hilang hasil rompakan, dan seorang ni pula gelak sakan macam …… baru kena lima kole. Boleh harap kah mereka ini membela nasib Melayu?

TAKKAN MELAYU HILANG DIDUNIA ! – benar, insyaAllah Melayu tidak akan hilang didunia! kerana Melayu PAS dan PKR sentiasa ada, sentiasa gagah.
MELAYU ITU UMNO, UMNO ITU MELAYU ! tidak benar! tidak semua Melayu ahli UMNO
MELAYU ITU ISLAM, ISLAM ITU MELAYU! tidak benar! Sebab bukan semua Melayu mengamalkan Islam, malah ada Melayu yang sudah murtad.

ADAKAH UMNO AKAN MATI ? – benar, setiap yang bernyawa akan mati. UMNO juga akan mati kerana nyawanya kini tinggal nyawa-nyawa ikan.
ADAKAH UMNO AKAN BERKUBUR ? – tidak benar, kerana UMNO sebenarnya mati tak berkubur!

Matinya UMNO mati yang hina, kerana menerima celaan dan kutukan oleh orang Melayu sendiri, terutama Melayu yang taat kepada syariat Islam. Matinya UMNO mati yang tidak berkapan ! Matinya UMNO mati yang tidak disembahyangkan! kerana UMNO bukan penganut Islam sebenar ! Islam UMNO hanya pada kulit. Yang lebih dasyat Umno telah peralatkan Islam, UMNO perintah Islam !. Islam dipaksa ikut perintah UMNO,

Sedarlah wahai umat Melayu umat Muhammad. Kenapa Allah turunkan bala yang berterusan dan silih berganti di bumi Malaysia ini. Tidakkah kita mahu menginsafi dan mengambil iktibar? Sampai bila kita mahu menjadi juara dalam hal-hal yang memalu, memilu dan menjijikkan?

Sebut saja dalam bidang apa ! Malaysia atau Melayu mesti menjadi juara!!
Jenayah! dan jenayah kejam!.. paling dasyat! Terutama sejak akhir-akhir ini!
Penagihan dadah !! anak Melayu top list,.. teratas, nombor wahid.
Perbuatan zina remaja Melayu ! kian menjadi-jadi, bagai tak boleh dibendung lagi.
Kejadian buang bayi ! juga menjadi-jadi , sama naik dengan zina !!!
Kehidupan sosial yang melampau!.. sudah dianggap biasa!, mak bapak tak ambil pusing.
Kemungkaran terhadap agama !! dipandang sebelah mata. Ada ulamak pun ulamak bisu!!

Memang sah ! UMNO telah mengkhianati amanah dan harapan bangsanya.
Confirm !! UMNO tak layak dan tak mampu hendak membawa bangsanya menuju kejayaan, menuju jalan kebenaran dunia dan akhirat.

Kepada seluruh rakyat Malaysia, terutama umat Melayu! tunggu apa lagi ! Buktikan dalam PRU yang kian hampir tak lama lagi. Buktikan bahawa kita mahu sebuah kerajaan yang baru !! Bukan kerajaan UMNOBN yang semakin hari semakin lemah, semakin menyiksa hidup rakyat !!

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan