Isnin, 28 Mac 2011

EZAM SEDAR DIRI – TAK MAHU BERTANDING



Menurut Ezam dia memilih untuk tidak menjadi anak jantan pada PRU ke-13 kali ini. Dia kata dia tak mahu bertanding. Alasan? Tak berminat!.. Sebab?  Katanya beliau sudah serik dengan senario politik semasa yang dilihat telah banyak mengikis nilai moral manusia.

Sedar pun kamu tentang moral !  Lebih-lebih lagi moral dan maruah kamu sendiri. Orang ramai dah lama sedar, yang kamu itu ahli politik daun lalang!  Politik kamu politik jual beli! Politik kamu politik lidah biawak – mudah berdusta, cakap tak serupa bikin!  Politik kamu politik lidah ular, tak jauh beza dengan lidah biawak, tapi kelebihan ular, ia bijak membelit seperti yang kamu telah buat dan sedang buat kepada Anuar dan pimpinan PKR!
Elok sangatlah tu  kalau kamu tak bertanding..  Sedar pun diri tu dah tak laku!.  Tapi teman tetap belum percaya 100%  wahai sesumpah berlidah biawak!

Apa-apa pun ini nasihat teman buat Ezam,….

·         Kamu pergilah round satu Malaysia jual minyak angin, minyak senyonyong atau minyak sengugut!
·         Kamu jual cerita-cerita yang tak masuk akal tentang keburukan dan kejahatan Anuar sampai orang jadi muntah mendengarnya!.

·         Jangan lupa kes video seks terbaru. Kamu cerita kepada orang-orang kampong yang Anuar memang terlibat dengan video lucah itu. Kamu cerita pada mereka kamu belum tengok video tu, tapi kamu yakin 200% sebab kawan-kawan kamu cakap rupa pelakun tu BETUL-BETUL SEIRAS muka Anuar. Cakap dengan orang kampong  video lucah itu tak perlu diuji ketulinannya sebab kamu (Ezam) ada kebolehan “khasyaf” iaitu boleh melihat apa yang orang lain tak boleh lihat!!

·         Kamu jual cerita katun – tentang Anuar meliwat Saiful, dan jangan lupa pula cerita bahawa kamu dan rakan-rakan sejawat, sebenarnya sama-sama turut kendurikan bontot Saiful. (sebab itulah  lelaki Y yang pendakwa nak tahu sangat,  sedangkan lelaki xwz dan yang lain- lain mereka nak sorok sebab nak selamat tuan senator barangkali)

·         Kamu hasut rakan-rakan yang masih setia dengan PKR supaya supaya meninggalkan PKR dan masuk UMNO. Katakan pada mereka masuk Umno menjamin kemewahan hidup!  Yang penting setia dengan Najib, walaupun terpaksa mencuci bontot dan duburnya!!

·         Jangan lupa kelentong kawan-kawan dalam PKR, bahawa Datuk Najib sedang menyediakan 10 jawatan Senator lagi untuk ahli PKR yang sudi masuk UMNO
·         Dan akhir sekali yang paling penting… Kamu mesti tolong UMNO berkempen! Dengan apa cara sekali pun, Kalau terpaksa menunjukkan kemaluan demi untuk menjamin kemenangan UMNO, tak apa,  buatlah!!.

Oleh : rahimothman

1 ulasan:

  1. mohon link kan blog den ket sini bro.blog kau dah link kat sini,tq
    http://malaysiandotcom.blogspot.com/

    BalasPadam