Rabu, 9 Mac 2011

MAHATHIR & UMI MASIH DENDAM ANUAR!!?


Mahathir dan Umi Hafilda 2x5,  terus mendendami DS Anuar! 
Dakwaan fitnah liwat 1 terhadap DS Anuar sudah 13 tahun berlalu, tetapi…..     
 
Kenapa hingga sekarang Dr.M dan Umi masih meroyan, tak habis-habis nak bercakap pasal kes liwat yang merupakan satu fitnah itu?  Mahathir seolah-olah mahu memaksa rakyat percaya akan cerita kotornya itu.  Secara tidak langsung beliau nahukan rakyat percaya bahawa beliau lebih bersih dari Anuar walhal rakyat sudah tahu siapa mala’un sebenar!!


Seluruh rakyat  Malaysia dan masyarakat dunia tahu bahawa kes ini merupakan satu konspirasi peringkat tertinggi yang diketuai sendiri oleh Dr.Mahathir.  Mahkamah sudah pun mengesahkan bahawa DS Anuar tidak bersalah!. dan bebas dari tuduhan!

Mahathir sebenarnya masih  beruntung kerana musuhnya Anuar tetap menjalani penjara 6 tahun kerana tuduhan salahgunakuasa. Kasihan DS Anuar tak pasal-pasal meringkok dalam penjara, kerana menggunakan sedikit kuasa  hanya semata-mata untuk mempertahankan diri. Berapa banyak pula salahgunakuasa yang telah dilakukan oleh Mahathir? Tak siapa pun yang berani menegur!

Begitulah bumi Malaysia  pada ketika itu dimana Mahathir amat berkuasa. Tak dapat tanduk telinga dipulas, tak dapat menyepak bola kaki dibentes. Tak dapat membaling najis kebadan  Anuar, namun Mahathir terus menghalakan kentutnya  kemuka  Anuar!

Semasa kes liiwat ’98 dulu,  Mahathir telah dicabar untuk menjadi saksi tetapi tak mahu, beliau menolak tanpa alasan kukuh.  Begitu juga Umi Hafilda, seorang lagi badut betina yang bertindak sebagai tentera upahan Mahathir,  juga tak berani tampil untuk menjadi saksi utama kes. Tetapi hari ini kenapa sibuk benar? Kesana kesini  mendakwa ada buktilah!  ada rahsia belum dicerita lagi lah! Semasa kes masih hangat dulu kenapa diam?? Kenapa?  Kenapa takut sangat nak jadi saksi?

Dan akhir sekali,… peringatan buat Mahathir dan Umi!!
Hari ini Mahathir dah lupakah yang beliau sudah bersara dari Perdana Menteri?, dan seharusnya beliau bersara juga dari dunia politik? Wahai Mahathir dan juga Umi, teraju utama kes liwat 1. Sepatutnya kamu habiskan lah sisa-sisa hidup ini untuk amal kebajikan, membersih dosa-dosa lalu dan perbanyakkan amal soleh untuk bekalan hari akhirat! Kenapa Anuar masih mahu dicela, dikata, dihina, diejek dan dimalukan?

Agaknya Mahathir tersangat takut dan fobia andainya segala keburukannya selama 22 tahun mencengkam tampok pemerintahan kerajaan BN dulu dibongkar oleh DS Anuar!                    Sudahlah Tun! Cukuplah tu!  Kalau Pakatan Rakyat dapat memerintah sekalipun mereka tak akan buat kerja zalim yang Tun pernah buat dulu!  Lebih baik Tun insaf dan mengaku saja di atas segala kesilapan! BERTAUBATLAH SEMENTARA NAFAS MASIH ADA !!

Oleh : rahimothman
                    


          

Isnin, Mac 07, 2011                                                                                                                         Read more :  http://biaqpila.blogspot.com/#ixzz1FyZhWW6B                                                                                                         

Memoir Dr M muat dakwaan ‘kisah seks’ Anuar
 
Tun Dr Mahathir Mohamad memuatkan 20 halaman dalam memoirnya yang bertajuk - A Doctor In The House - mengenai bagaimana beliau mendapat tahu tentang dakwaan kisah seks Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan lelaki dan wanita, yang membawa kepada pemecatannya pada 1998.

Ia diceritakan di bawah bab bertajuk 'Anwar's Challenge' dalam memoir setebal 800 halaman itu. Mahathir menulis, empat tahun selepas ketua polis negara, Tun Hanif pertamakali memberitahunya tentang dakwaan yang mengaitkan Anwar dengan aktiviti homoseksual, seseorang menghantar kepadanya buku '50 Dalil Kenapa Anwar Ibrahim Tidak Boleh Jadi Perdana Menteri'.
Katanya, buku itu jelas merupakan satu percubaan untuk mensensasikannya untuk mengaut keuntungan, maka oleh itu, beliau tidak membacanya, tetapi khabar angin tentang Anwar tidak pernah berakhir.

Menurutnya, kemudiannya pada tahun 1997, beliau menerima sepucuk surat dari seorang wanita bernama Ummi Hafilda Ali di mana kandungannya berisi tuduhan khusus yang terperinci mengenai dakwaan liwat terhadap Anwar.

Sementara itu, Mahathir berkata polis telah meneruskan pemantauan mereka terhadap aktiviti timbalan perdana menteri itu, kerana ia merupakan amalan biasa mereka.

Mahathir berkata, kalaupun beliau meminta mereka berhenti, beliau ragu yang mereka akan berbuat demikian. Dan kali ini, tambahnya, mereka mempunyai bukti, termasuk gambar-gambar dan pengakuan mereka yang terlibat.

Menulis mengenai peristiwa yang membawa kepada pemecatan Anwar, Mahathir menceritakan bagaimana beliau menemubual empat gadis yang memberitahunya bagaimana mereka dipujuk untuk bertemu seorang yang sangat berpengaruh, oleh seorang lelaki India yang mereka kenali sebagai Nalla.

Katanya, lelaki itu telah membawa setiap gadis itu secara berasingan ke sebuah rumah di Kenny Hills. Di situ mereka bertemu seorang yang mereka dikenalpasti sebagai timbalan perdana menteri. Mereka diminta menanggalkan pakaian untuk mengadakan hubungan seks.

Kedua-dua mereka, tulisnya lagi, enggan berbuat demikian tetapi yang dua lagi bersetuju. Mereka bersedia bercakap dengan polis dan dengan beliau, tetapi berkeras tidak mahu memberi keterangan di mahkamah.

Mahathir berkata beliau kemudian memanggil menteri besar dan ketua menteri Umno ke Sri Perdana dan memberi taklimat kepada mereka mengenai apa yang diketahuinya tentang Anwar dan menunjukkan kepada mereka gambar-gambar saksi tersebut.

Ini adalah antara bab-bab dalam memoir tersebut, yang turut mencatatkan memorinya ketika zaman kanak-kanak; perjuangan Malaya di zaman penjajahan British, Perang Dunia Kedua dan Kemerdekaan,' serta kehidupannya sebagai seorang doktor.

MK

                                                                                               

Tiada ulasan:

Catat Ulasan