Isnin, 28 Mac 2011

TAWARAN MENJADI PELAKUN video,….


Kalau muka anda mirip Anuar Ibrahim, Azmin Ali atau  Saifudin Nasution  sila berjumpa mereka yang tertera di bawah ini,  sebab?....
Anda berpotensi untuk dipilih menjadi pelakun !!     

Syarat utama :  Badan sihat.  Muka mesti ada mirip-mirip DS Anuar Ibrahim.    Azmin Ali,  atau Saifudin Nasution.
 
Syarat Umur :   Tak penting, asalkan sudah baligh atau sukup dewasa!
Pengalaman berlakun :  Tak perlu, sebab anda hanya dikehendaki beraksi tanpa dialog !   

Bayaran ?  -   Amat lumayan.  Anda dijamin hidup mewah 7 keturunan
Kalau berminat  -   Sila hubungi individu di atas!  dengan serta merta !

PERINGATAN :  Pengambaran akan dilakukan secepat mungkin  kerana tayangan perdana akan bermula sebelum pilihanraya negeri Sarawak!

Oleh : rahimothman


Isu video seks : BOM MELETUP DITANGAN
Agaknya ini kata hati Datuk Shazryl,….
Kami dah tersilap langkah.  Kenapalah kami pelawa Datuk Johari tu menonton video?  Lepas tu dia dedah pula yang hero dalam video tu bukan Anuar!!  Cis! Celaka kau Johari.!!

Kemudian pasal Datuk T, lagi sekali kami tersasul!    Sepatutnya Datuk T tu aku seorang je!  Si Rahim Thamby ni lah yang pandai-pandai tambah jadi tiga. Rahim ni pun satu!  Cepat sangat buat sidang akhbar!  Kalau ikut aku, tunggu dulu.
Dalam sidang akhbar tu pulak, aku dan Rahim mula panik, Rahim perkenalkan diri kami satu persatu! Aduhhh! malunya. Aku dah tak boleh kata apa. Si Rahim ni pun dah cakap macam-macam hingga merapu

Sekarang nampaknya sebelum kami membaling bom kearah Anuar, bom telah meletup ditangan.. Rahsia kami dak bocor. Najib mesti risau dan marah punya. Tapi apa aku peduli!. Najib nak marah ke! nak menonggeng ke!  Aku bukan ahli UMNO pun. Dia nak pecat aku! pecat lah!!  Yang aku tahu, aku berdendam dengan Anuar, dan dendam mesti dibalas!!  Najib sendiri lagi lahh!!. Dia tunggu masa je nak gunakan C4 agar musuhnya hancur macam Tuya gadis manis Mongolia tu!

Pada-mulanya aku pun tak terfikir yang anak Thamby ni pun dendam kat Anuar!! Bila aku tahu dia pun 2x5,   naik semangat aku balik!. Tak apalah Nuar,  kali ini kami gagal.  Akan datang,  kami akan buat sesuatu yang lebih hebat lagi!!. Apa kami takut!  Kami ada bos besar!  Sokongan pun besar!! !

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan