Sabtu, 26 Mac 2011

Kes Liwat & video seks : APA KATA LEBAI MONGOL


Sampai kiamat pun Lebai Mongol ini takkan mahu mengaku,…. Tak jauh beza dengan mantan Perdana Menteri Dr.M
 
Semenjak kes liwat Saiful lagi Najib telah banyak menipu. Satu demi satu, dia menipu rakyat Malaysia!  Mula-mula dia kata tak tahu-menahu kes liwat itu,  dan tak pernah jumpa Saiful.  Lepas tu dia kata, Saiful ada berjumpanya untuk mohon biasiswa…  Ini betul-betull lawak bodoh!.  Orang bodoh macam Saiful mana boleh dapat biasiswa!!  Jadi siapa yang bodoh?,… Najib!.. Saiful dah tentulah bodoh.

Setelah terdesak, Najib mengubah kenyataan pula menyatakan Si Saiful ada menemuinya mengadu diliwat DS Anuar dan tuduhan beliau terlibat dengan konspirasi tak timbul langsung,,, katanya. 

Tetapi  baru-baru ini Najib terkantoi,  bila seorang pegawai penyiasat polis mengesahkan Najib dan Rosmah terlibat !! Mereka pernah disoal siasat!,dan  kenyataan mereka pernah diambil!.  Penipu besar betul Najib ni!!!  Memang dia pandai buat muka selamba, buat-buat bodoh, tetapi dia lebih pandai buat muka baik dan muka kesian!!

Dalam kes meletupkan jasad Altantuya pun begitu,dia tak mengaku terlibat  walhal terdapat bukti dia amat mengenali wanita Mongolia itu. Dan Najib juga terlibat menyembunyikan saksi penting – dimana seorang penyiasat bernama Bala diupah melarikan diri keluar Negara supaya penglibatan Najib tidak terbongkar!!

Rakyat dah tahu sebenarnya. Disebalik wajah baik dan lembut Najib itu ada tersembunyi sifat keji,dan terkutuk!  Ini termasuk perangai Najib suka bermain dengan sumpah! . Dan yang lebih dasyat lagi ialah sifat kejamnya!  Tergamak dia melibatkan diri dalam jenayah meletupkan jasad wanita manis Mongolia yang bernama Altantuya. Sungguh sedih dan menyayat hati! bila mengenangkan mayat wanita beranak satu itu  hancur berkecai!!  Manusia jenis apa ini!  Sungguh tak berhati perut!. Lebih dasyat dari sepuluh ekor singa yang membaham seekor  rusa! Terbaru! mengenai edaran dan tayangan

Terbaru ! mengenai edaran dan tayangan  video seks, yang Datuk2 T menuduh DS Anuar adalah sebagai pelakun utamanya !  Sebagaimana biasa, Najib tetap menafikan yang dirinya, dan Umno tidak terlibat.  Huhhh ! Menipu lagi!,…Sampai bila rakyat Malaysia mahu ditipu? Sampai bila orang Melayu mahu diperdaya!!?   Tetapi bolehkah Najib menafikan pendedahan kes yang dibuat oleh Datuk Johari Abdul baru-baru ini? yang mendakwa Tan Sri Rahim Thamby Cik ada berkata bahawa mana-mana Ahli Parlimen Pakatan Rakyat yang mahu menerima tawaran mereka, Najib berjanji sudi menemui mereka untuk berbincang tentang tawaran dan ganjaran!!  Tidakkah Najib terkedu!  apabila mendengar pendedahan ini?  

Satu lagi bukti  yang lebih nyata,…Bolehkah Najib nafikan, semua Datuk T yang  diketuai  oleh Tan Sri Rahim itu bukan orang kuat Umno.  Adakah mereka dari parti lawan/ pembangkang atau orang biasa yang tidak berparti? …Sekali lagi Najib harus terkedu!!  Dan sememangnya Najib tak pernah jujur dengan diri sendiri, apatah lagi dengan rakyat. Barangkali beliau masih terlena dalam dunia bangsawannya!  Anak keluarga bangsawan lah katakan!!! mana faham tentang kepedihan dan kesakitan!!  Jauh sekali untuk menyelami dan mendekati penderitaan hidup rakyat!  melainkan waktu-waktu nak pilihanraya!

Dan sekarang ini Najib cuba membuat seribu satu macam kebaikan untuk menutup kelemahan dan kesalahannya!! Masihkah rakyat mahu menerima kebaikan yang bertopengkan kejahatan?
Rakyat seharusnya merasa kesal dan menyesal kerana terlantiknya Najib sebagai Perdana Menteri!   Kemana Malaysia nak dibawanya kurang jelas, harap-harap jangan sampai menuju kepintu neraka.  Apa-apa pun, dalam Pilihanraya Umum ke-13 nanti rakyat pasti boleh mengubahnya!!  

Oleh : rahimothman

1 ulasan:

  1. Salam,

    Eloklah TS Rahim and the geng secara sopan dan tertib sesuai dengan ajaran Islam dan etika budaya sejagat, berjumpa dan berbincang secara terhormat dengan Anuwar tanpa mengaibkannya.

    Begitulah juga agaknya yang patut dilakukan oleh YB Dato' Seri Anuwar dengan nyanyian "altantuya" yang tidak ada asas dan bukti terhadap DS Najib, Rosmah.

    Marilah kita berdoa untuk diri kita sendiri supaya tidak termasuk ke dalam golongan yang menganiaya diri sendiri dan orang lain.

    BalasPadam