Khamis, 27 Oktober 2011

SEMUA DAH TAHU APA TRADE MARK PARTI UMNO !?…

Berdasarkan kenyataan Umno online, TPM & Khairi Ketua Pemuda, memang tepat sekali Umno sebuah parti lucah – kata LGE

“Umno memang sebuah parti lucah !” demikian kata Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng dalam sidang media  -  menafikan fitnah berunsur lucah yang dilemparkan terhadap keluarganya.

Walaupun sebelum ini beliau telah beberapa kali membuat penafian dan pihak-pihak lain yang terlibat juga sudah membuat penafian, Blog rasmi parti itu Umno Online tak henti-henti mempersendakan dirinya dengan memainkan isu itu. Ini sangat keterlaluan, katanya lagi


Dari tahun 1998, semenjak DS Anwar di fitnah dan dipecat dari Timbalan Presiden Umno hinggalah kehari ini Umno tak habis-habis membuat fitnah yang membabitkan isu lucah.  Terbaru,seperti telah diketahui umum anak remaja LGE  yang masih mentah telah difitnah membuat kerja tidak bermoral melibatkan seorang pelajar perempuan!  Kasihan Lim!  Memang perbuatan pemimpin Umno dan  penyokong-penyokongnya amat melampau!

Cukup memalukan!, Umno dan pemimpinnya sudah hilang maruah! Lebih memalukan Timbalan Presiden Umno sendiri selaku Timbalan Perdana Menteri turut bermain dengan isu ini,  begitu juga dengan Ketua Pemudanya  Khairi Jamaludin. Penghinaan dan cercaan oleh blogger-blogger  pro Umno usah ceritalah !!  Tak larat nak membacanya.

Jadi, kalau dah pemimpin tertingginya begitu rupa (berfikiran kotor dan lucah) apa lagi yang diharap dengan penyokong dan orang bawahannya!  Sahlah Umno sebuah parti lucah !!

Apa-apa pun hari ini 27 Oktober 2011, Lim Guan Eng meminta pihak-pihak  terbabit yang cuba mengkhianatinya terutama Umno Online” lidah rasmi parti Umno  agar menarik balik cerita bohong mereka dan meminta maaf dalam masa 48 jam. Jika tidak berbuat demikian dalam tempoh tersebut beliau akan mengambil tindakan undang-undang.
Kita tunggu sajalah,  apa reaksi dan tindakan mereka.

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan