Khamis, 27 Oktober 2011

ZUL TIMB. PRESIDEN PERKASA YANG BARU !

Sesuai sangat dahh! Mulut celupar, merapu, satu spesis dengan Brahim,..

Perhimpunanan Agung PERKASA yang diadakan semalam 26/10/11  telah memilih ahli parlimen Kulim-Bandar Baru, Datuk Zulkifli Noordin sebagai naib presidennya yang baru. Tahniah! Zul al-muka al tebali. Itu satu platform yang cukup sesuai dengan anda!

Bekas ahli PKR yang dipecat itu,  dipilih  apabila usul tergempar yang dikemukakan oleh ahli dewan tertinggi PERKASA Muhammad Zahid Md Arip,diterima sebulat suara.  Zahid juga merupakan seorang lagi bekas ahli PKR yang terjun semula kedalam tong najis/ Umno kerana mengejar habuan politik !.

Zul ahli parlimen Kulim Bandar Baru  yang masih mencari-cari dan ingin menghidupkan pengaruh politiknya yang semakin kendur ,  tentu gembira apabila beliau dipilih!, ibarat penagih dadah yang sedang  gian diberikan mophine,..atau orang mengantuk dihulurkan bantal.  Mungkin hanya PERKASA lah saja yang boleh menerima orang-orang buangan sepertinya.  

Mantan menteri penerangan Tan Sri Zainuddin Maidin serta seorang lagi bekas angggota kabinet Datuk Khalid Yunus juga telah hadir dalam perhimpunan itu. Tidak ketinggalan taukeh video seks Datuk T @Shazryl Eskay Abdullah. 

Datuk T ini sesuai sekali dilantik sebagai penasihat ke-2 PERKASA @ PERKOSA  selepas Tun Mahathir ! Kesimpulannya PERKASA adalah ibarat tempat buangan sampah. Sampah akhirnya pasti menjadi busuk. bak bangkai!.  Kalau busuk bak pekasam tak apa!  masih ada orang mahu memakannya!!    

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan