Isnin, 23 April 2012

Benarkah mereka ini pengkhianat Negara?

  
Inikah muka-muka yang didakwa sebagai pengkhianat negara seperti yang didedah oleh AP Pokok Sena saudara Mahfuz Omar? Apakah mereka ini dipaksa  atau dengan rela hati dikambinghitamkan  semata-mata untuk melindungi kepentingan pihak atasan?. Kalau benar tiga individu utama ini yang mengepalai kerja khianat memberi kad pengenalan secara mudah kepada pendatang asing di negara ini alangkah malang dan durjananya tindakan mereka. Kerja terkutuk ini tidak seharusnya diberi keampunan!  Kepada SPRM,.. tolong siasat segera!  Siasat,  jangan tak siasat!

Besar kemungkinan dakwaan ini benar!  Kad pengenalan yang ada tempoh hayat ini dikatakan ada persamaan tektik dengan strategi Pilihan Raya di Sabah satu ketika dulu di mana kad tersebut akan  diberi untuk pilihan raya dan akan diambil semula demi kepentingan dan keselamatan pihak-pihak yang terbabit.  

Sebagai rakyat Malaysia yang perihatin dan sayangkan negara ini,  marilah kita berdoa supaya Malaysia dilindungi Allah dari segala mala petaka hasil kecurangan pihak tidak bertanggung jawab. Mudah-mudahan kerajaan PR cepat mengambilalih Putrajaya agar kerja kotor dan busuk kerajaan BN ini dapat dibenteras dengan kadar segera!

Oleh : rahimothman

2 ulasan:

  1. KAMI SOKONG MEREKA YANG JADI PENGKHIANAT NI DIHUKUM MATI MANDATORI....
    Sebagai rakyat Malaysia yang perihatin dan sayangkan negara ini, marilah kita berdoa supaya Malaysia dilindungi Allah dari segala mala petaka hasil kecurangan pihak tidak bertanggung jawab. Mudah-mudahan PR DPT MEMBNTUK KERAJAAN dan cepat mengambilalih Putrajaya agar kerja kotor dan busuk kerajaan BN ini dapat dibenteras. AMin

    BalasPadam
  2. kasi tembak sekor2 sebab menggadaikan negara pada pendatang asing!!!

    BalasPadam