Jumaat, 6 April 2012

Mak Dara yang dah hilang harga diri !

Ada hati nak talkinkan politik Anwar !  cerminlah diri dulu !!

Ummi Hafilda nekad mahu karier politik Anwar dan abangnya Azmin dibungkus dan ditalkinkan.  Mak Dara @ anak dara tua ini tak jemu-jemu menuduh, memburuk-buruknan Anwar dan Azmin dengan berbagai tuduhan melampau.

Siapa tak kenal betina ini,.hobinya suka mencalit najis kemuka keluarga sendiri!  Yang Berhormat Azmin Ali, abangnya,  Azwan Ali pengacara popular satu ketika dulu adiknya dan Puan Shamsidar isteri Azmin kakak iparnya sendiri !  Semuanya mahu dimusuhi dan dimalukan. Manakala marahnya yang tidak pernah reda terhadap DS Anwar pula berpunca dari cintanya yang tak berbalas ! 
Nampaknya setiap kali nak pilihanraya datanglah gila meroyan Mak Dara ini. Barangkali beliau nak cari peluang dapat  habuan wang besar kut !  Tak kisah lah,.. asalkan Umno sanggup bayar berapa saja !  Maka tanggung jawab  yang mesti dilaksanakannya ialah melalak kesana kesini memberitahu satu dunia yang dia ada banyak kisah busuk dan buruk tentang Anwar. Mujur Anwar dan Azmin sendiri tidak melayan gelagat perempuan gila ini. Orang ramai pun sebenarnya sangat muak dengan cerita basi Mak Dara ala-ala jalang ini..  

Dibawah ini ialah petikan kata-kata Ummi Hafilda terhadap orang-orang yang dimusuhinya;
Dia menggelarkan Wan Azizah isteri DS Anwar sebagai wanita hipokrit dan munafik.  Azizah adalah wanita hipokrit kerana selama ini menyokong kemungkaran yang dilakukan oleh suaminya sendiri. Dalam masa sama, dia turut memanggil Shamsidar (kakak iparnya) sebagai perempuan jalang dan sundal kerana dia tahu Shamsidar ada hubungan dengan Anwar. Mengata dulang paku serpih,.. dia sendiri sebenarnya yang hipokrit,  dia sendiri sebenarnya yang layak digelar perempuan jalang !

Kata Umi lagi -  “Saya sendiri mengekori pergerakan Anwar pada tahun dia melakukan perbuatan terkutuk dengan Shamsidar dan Datuk Nalla sendiri yang menjadi saksi,”   Elok sangat lah tu,.. Mengaku diri tu Islam tetapi bersubahat pula dengan si kafir semata-mata nak memburukkan saudara seIslam dan ahli keluarga sendiri. Perempuan jenis ape le kamu ni !!

Oleh : rahimothman

3 ulasan:

  1. Teruklah Ummi ni macam-macam dia tuduh Anwar . Tapi Anwar tak saman pulak dia . Anwar takut ker ?? ker tuduhan ummi tu banyak yang benar !!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak buat apa saman orang gila,nanti jadi gila sama...aku cadang kau aja yang kau saja rapat dengan dia mana lah tau kot dapat merasa sama!!!!

      Padam
    2. Penganut PAS ~ tak layak ko guna ID tu....ko pon same nak melebarkan fitnah....tak takot ke azab Allah wei...???

      Padam