Ahad, 8 April 2012

KEMELUT PAS KEDAH KERANA ANWAR,.. kata Zahrain

Najib kian gabra salah Anwar,.. Kak Ijat letak jawatan salah Anwar !
Menurut Zahrain katak puru buncit dari Penang ini,  kemelut PAS yang berlaku di Kedah baru-baru ni adalah sebab Anwar Ibrahim.  Dakwanya lagi,. Anwar tak sukaulamak dan mahu menjatuhkan Presiden PAS Tuan Haji Hadi Awang.

 Lucu sungguh kita melihat gelagat puak-puak katak nie.. Bila ada saja ribut kecil dalam Pakatan berebut-rebut mereka melalak dan menyalak. Fokus mereka tetap Anwar. Tak sudah-sudah mereka menuduh Anwar adalah punca segalanya.  Apa saja kepincangan yang berlaku di bumi Malaysia ini semua salah Anwar,

Pas bergaduh sebab Anwar,  DAP bergaduh sebab Anwar,  Umno berpecah sebab Anwar, imej Malaysia tercemar dimata dunia sebab Anwar,   Najib takut berdebat pun sebab Anwar. Hasan Ali dipecat dari PAS juga disebabkan Anwar!  Semua salah Anwar!  Wow ! hebat sungguh insan bernama Anwar ni. Syabbas dan tahniah Anwar!

Sedarlah wahai Zaharain dan seluruh pemimpin Umno! Jangan terus khayal dan bermimpi. Jangan buat-buat tak kenal mamat yang sorang ni. Namanya Mahathir,.. anak Mohamed,... cucu dan keturunan Kutty berasal dari Selatan India. Dialah punca segala keburukan dan kecelakaan yang berlaku dibumi malaysia ini,.. bukan Anwar !  Anwar hanyalah insan kerdil yang berjiwa besar, yang mahu menegakkan keadilan dan kebenaran, yang mahu memacu negara kearah kemajuan tanpa rasuah dan penyelewengan.

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan