Isnin, 19 Disember 2011

PEMUDA UMNO MENGAMUK, MELALAK MEROYAN !!

Macam orang kena sawan babi pun ada !
  

Mereka ini terpekik terlolong apabila sekumpulan mahasiswa menurunkan gambar Najib lalu menaikkan pula bendera  kumpulan mereka menggantikan gambar Najib. Yang menghairankan !,,,…

 

Mereka tidak pula terpekik meroyan apabila Chua Soi Lek menghina Hukum Hudud. Walhal hudud itu adalah hukum Islam, bukan hukum bikinan manusia !

Tidak pula mereka bersuara apabila ada sekumpulan `mamak Penang' yang mengaku Melayu  mengusung kek `Tahi' ke Pejabat Yang Berhormat Ketua Menteri  P.Pinang, walaupun akhirnya kumpulan itu sendiri yang memakan kek `Tahi' itu.


Tidak pula mereka bising apabila Saiful Bokhari Azlan pemuda gagah kesayangan mereka menyamar watak pondan dan  mengaku diliwat oleh seorang tokoh pemimpin yang berjiwa Islam?

Tidak pula mereka melalak apabila pemimpin mereka menyelewengkan RM250 juta wang rakyat dalam isu NFC? Tidak juga mereka melalak apabila berlaku penyelewengan berbilion ringgit dalam pembelian kapal selam scorpene !

Tidak juga mereka ini hysteria apabila Rosmah Mansor isteri Perdana Menteri bermewah-mewah menghabiskan wang rakyat?

Inilah yang dikatakan munafik !  hipokrit!!.  Dari kepala sampai ke hujung kaki asal namanya Umno,  kepura-puraan dan kepalsuan adalah permainan mereka ! BERBAHAGIALAH KAMU WAHAI UMNO DAN BALACI-BALACI UMNO SEKALIAN !

Oleh: rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan