Rabu, 7 November 2012

100 hari hanya tuduhan, 55 tahun sudah terbukti !!


Bengong betul Mamat yang  jadi jurucakap Umno ni !!                      Lihat video - http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/11/video-prpaganda-boboh-umno-tersebar.html#more
 
Tentu anda kenal mamat ni,, kalau tak silap teman, dia seorang pelakun yang usah kata popular, suam-suam kuku pun tidak!. Berapa senlah agaknya dia dapat dengan menjadi hero videoclip propaganda bodoh UMNO seperti dalam video di atas.  

BN telah memajukan negara ini selama 55 tahun, dan Pakatan Rakyat yang bercita-cita nak mengambil alih negara ini akan menjahanamkannya dalam 100 hari saja,, itulah lebih kurang intipati kata-kata dari jurucakap Umno ini !

Hoi, mamat sengal !!  100 hari (3.5 bulan) Pakatan Rakyat nak hancurkan negara ini,  itu hanya  tuduhan,, sedangkan 55 tahun (20,075 hari) Umno memerintah  sudah pun terbukti busuknya!. Sudah terlalu banyak harta negara Umno dah pelingkup,, sistem perundangan Umno dah perkosa !  apa pula komen hang?  
 
Kelantan sudah 20 tahun diperintah pembangkang ,, aman sejahtera je?  Kedah, Selangor dan Penang sudah 4 tahun diperintah Pakatan Rakyat,,  tak jahanam pun? Malahan Selangor dan Penang menjadi negeri paling maju di Malaysia!  Hang tak nampak ke?  Hang ada penyakit buta celik + pekak badak kut?  Itulah akibatnya kalau hanya berkitabkan Utusan,, berkiblatkan TV3, RTM !
Sayang!, anak muda yang nampaknya segak dan cerdik rupa-rupanya bangang!!!

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan