Khamis, 15 November 2012

Cerita karut dari bekas menteri serba “tak tahu”

Hal keluarga sendiri tak tahu,, hal orang lain boleh tahu pulak?                      Lihat video -   http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2012/11/video-wanita-umno-tidak-terkejut.html

Datuk Sri Shahrizat Jalil dan seluruh Wanitanya telah mendengar bisikan dari Syaitan yang kononnya DS Anwar hendak menjadikan rakyat Malaysia termasuk Melayu bebas memilih agama, sama ada mereka mahu memilih agama Islam atau tidak. Perancangan Anwar ini secara tidak sengaja,  kononnya telah terkeluar dari mulut anaknya Nurul Izzah dalam isu yang tak panas tetapi telah dipanaskan oleh mulut pemimpin Umno dan akhbar pengampu “Utusan Meloya” baru-baru ini.

Kah, kah, kah!!  begitulah terdesaknya bekas menteri Umno yang hilang jawatan ini. Dia tak sedar rakyat sudah mengenalinya sebagai seorang menteri dan isteri yang bersifat pembohong!  Suaranya  busuk, sebusuk air longkang, maka tidak hairanlah cerita karut dan sedikit lucu ini mahu dijajanya. 
 
Bab mereka-reka cerita karut begini, memang menjadi kegemaran dan kepakaran orang Umno. Tetapi ceritanya yang terbaru ini rasa-rasanya orang Umno sendiri pun tumpang ketawa, atau setidak-tidaknya ketawa dalam hati!!   Dulu,, satu Malaysia dia tipu, kononnya dia tak tahu suaminya dapat projek bernilai RM250juta. Dan lebih lucu lagi dia kata dia tak tahu suami dan anaknya buat bisnes apa !
Nampaknya sebagaimana susahnya si penagih dadah untuk berhenti menagih begitu jugalah dengan bekas menteri wanita ini, sifat pembohongnya tak boleh nak tinggal! . Mereka-reka cerita samalah dengan fitnah. Fitnah pula sudah menjadi darah daging Umno !   Anjing,  biasa makan tahi,,kalau tak dimakan pun dicium ada juga!
Oleh : rahimothman

2 ulasan:

  1. anak beranak penyamun dan perompak...haram jadahhhhhhhhhh punya makhluk

    BalasPadam
    Balasan
    1. kain dah teselak, spender dah te;ocot... masih nak tunjuk lagak... memang sama dgn spesis lombuuuuuuu..... tapi lembu mati masuk syurga...

      Padam