Isnin, 3 Januari 2011

RAIS YATIM KATA dia kecewa ! ….


Rakyat lagi kecewa !. apabila mengetahui tingkahlaku beliau
 
Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berkata beliau kecewa melihat artis wanita yang berpakaian tidak sopan dan seksi pada Majlis Anugerah Skrin TV3 2010 yang lalu.. dan mengarahkan TV3 supaya menilai semula agar ianya tidak berulang pada anugerah akan datang ( Sepatutnya sebagai seorang menteri yang berkaitan beliau memberi arahan yang tegas,  bukan sambil lewa atau acuh tak acuh !! )

Ini pula rakyat marhaen kata …..  “ Kami kecewa mendengar berita seorang menteri bernama Datuk Seri Dr.Rais Yatim telah merogol amahnya,  kemudian amahnya dipaksa menutup mulut,  lalu dihantar balik ke Indonesia !!  Kami harap pihak kerajaan atau Perdana Menteri sendiri mengambil tindakan tegas dan menilai semula kelayakan atau kewajaran Rais Yatim memegang jawatan menteri yang disandangnya sekarang !!.   Disamping itu kes beliau mestilah disiasat hingga ke akar umbi.  Kerajaan jangan memilih bulu !  kalau terbukti ada kes heret beliau ke Mahkamah. Wanita yang menjadi mangsa perlu mendapatkan hak dan pembelaan ".

Kalau kerajaan rasa pendakwaan terhadap “Kes Fitnah Liwat” DS Anuar merupakan satu kesilapan,  tidak telus dan tidak adil,  kini buktikan pula bahawa “Kes Rogol Rais Yatim” dapat dihakimi dengan telus dan adil!!

0leh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan