Ahad, 21 Oktober 2012

Masih nak sokong parti cop keris telanjang ?


Walaupun parti ini dulu hebat dan gah, tetapi selepas gelombang refomasi 1998, terselaklah sudah seribu satu macam keburukan oleh para pemimpin mereka. Untuk tidak menyokongnya lagi,   kita tidak perlu berfikir sepuluh kali. Sekali fikir pun dah cukup!    Ini sebab-sebab kenapa kita  jangan lagi menyokong parti ini ,,, 

1.     Ia sebuah parti anak angkat istana ,, almaklum ,  tempat lahirnya di istana !!. tetapi kini sudah telingkup!  maruah entah kemana,  daulah tak usah cerita le!
2.     Ia dipimpin oleh keluarga bangsawan yang darah mereka tak sama warna dengan darah rakyat! Lagi pun mereka ini terlebih perihatin dalam menjaga kepentingan anak-anak dan suku-sakat mereka sahaja!                                                                                                                      3.     Ia sebuah parti keramat orang Melayu,, Tidak mentaatinya akan menyebabkan ketulahan!  Kalau menderhaka apatah lagi,,, Justeru kalau orang Melayu tidak mahu lagi di bangang-bangangkan oleh pemimpin parti ini,, jangan ragu-ragu lagi,, .tinggalkan saja ! pilih parti lain yakni ABU. (asal bukan umno)
   
      Oleh : rahimothman


Tiada ulasan:

Catat Ulasan