Isnin, 22 Oktober 2012

Menyalaklah Hasan !!,, tak ada siapa nak dengar !


Mamat ini  mahu semua pemimpin PAS mesti dari gulungan ulamak, bukan gulungan akademik, bukan ahli-ahli profersional. Dia mahu PAS putuskan hubungan dan kerjasama dengan DAP. Dia juga mahu PAS tolak hubungan dengan DS Anwar yang didakwanya kaki liwat !!!  Begitulah lebih kurang intipati dari kemahuan Hasan JATI agar PAS mahu mengikut telunjuknya ! walaupun dirinya sendiri  sudah dipecat dari ahli PAS.  Menyalaklah seberapa kuat pun duhai Hasan !, tak ada siapa yang nak dengar suara busuk yang keluar dari mulut kamu !!

Ini pula ungkapan jahil Hasan JATI kepada Bernama selepas majlis dialog dengan penjawat awam anjuran Majlis Belia daerah di Besut, baru-baru ini,,,,,,"Saya akan    tetap bersama PAS dan tidak akan menyertai Umno” katanya.    Ish, ish, ish !  memang kamu ni jenis muka tak malu dan tak tahu adap!  Ketara benar sikap bodoh sombong kamu !.

Sedarkah kamu,  yang kamu  itu ibarat seorang isteri yang telah diceraikan suami?  Mana boleh isteri berkata,, saya akan tetap bersama abang,  walaupun saya sudah diceraikan?   Itulah bahananya, terlalu mengangkat diri ! Belajar tinggi-tinggi, tapi bab macam ini pun kamu tak faham,  Yang kamu banggakan ialah pendidikan sekular kamu yang hebat dan pendidikan agama kamu yang tinggi,, lebih tinggi dari TG Haji Hadi dan TG Nik Aziz, malah segala buah fikiran kamu dapat mengatasi badan tertinggi PAS - “Majlis Syura”  

Oleh : rahimothman

1 ulasan: