Sabtu, 8 Disember 2012

Lim Guan Eng saman silap orang kut !!!


Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng telah dituduh oleh ketua pemuda Umno Pulau Pinang kononnya beliau menerima rasuah daripada Kuala Lumpur International Dental Centre (KLIDC) berhubung dengan tender yang dikeluarkan oleh kerajaan Pulau Pinang.  Demi keadilan dan menyangkal dakwaan tersebut LGE telah membuat saman malu terhadap ketua pemuda Umno tersebut.

Menurut khabarnya inilah dia ketua pemuda Umno Pulau Pinang itu (lihat gambar).   Isy! Isy !  isy !  macam tak percaya je!  Betul ke ini Ketua Pemuda Umno?  Lim Guan Eng silap orang kut?  Bukankah  ini student luar negara yang bersepah di KL,,,  yang kita kenali sebagai awang hitam tu?
Oleh : rahimothman

1 ulasan:

  1. Mungkin betul cakap penulis diatas. Ana juga ingat itu awang hitam yang selalu buat kacau kat KL. Tak dak orang melayu ke kat Penang sampai terpaksa angat mamak jadi ketua.Datuk Zainal Abidinm DS Helmi, Pak Lah, Azhar Ibrahim hangpa dok buat apa. Tak kan tak dak anak pinak hangpa yang boleh jadi ketua, Ni mamak tongkang yang hangpa pilih, Malu betui!

    BalasPadam