Selasa, 28 Ogos 2012

Najib terus menipu dan bodohkan rakyat !!


PEKAN – Kelmarin,  dalam satu Majlis Rumah Terbuka PM,  Najib Tun Razak menyeru rakyat supaya tidak membuat 'perubahan' yang belum pasti menjamin kemakmuran dan kesejahteraan kepada mereka. Ini pasti ditujukan kepada perubahan yang mahu dibawa oleh Pakatan Rakyat.

Ha,! ha!  ha!  Lihatlah dunia!!  Perdana Menteri Malaysia yang bernama Najib menyerlahkan kebodohannya!  Beliau meminta rakyat Malaysia agar jangan membuat perubahan!!  Ini bermakna para pemimpin Umno juga disaran jangan membuat perubahan,, Dengan itu berterusanlah mereka  mencengkam kuasa !,  berterusanlah mereka merompak harta negara,,, berpesta sakanlah mereka mengkayakan diri sendiri, kerabat serta kroni-kroni mereka!
 
Seruan Najib yang meminta rakyat agar ,,, “ jangan membuat perubahan” itu sepatutnya ditujukan kepada orang Umno saja, bukan kepada rakyat Malaysia!   Rakyat Malaysia sekarang sudah cerdik!, bukan lagi seperti kerbau dicucuk hidung !!  Mereka sebenarnya meluat dan nak muntah mendengar seruan atau nasihat bodoh oleh PM anak bangsawan ini.

Ini lagi satu,  peringatan Najib,,,,,,Rakyat janganlah  mudah termakan janji manis pembangkang yang ternyata gagal mentadbir empat buah negeri yang dimenangi selepas pilihan raya umum 2008.  Pembohong betul Si Najib ni !!  dia ingat rakyat Malaysia ini buta dan pekak badak.  Kelantan, Kedah, Selangor dan Penang telah dapat diperintah dengan aman dan adil oleh PR.  Negeri Selangor dan Penang pula terbukti telah membuat banyak kemajuan dan perubahan, bahkan menjadi negeri terkaya dan kedua terkaya dibawah pemerintahan PR.

Melalui RTM, TV3, Utusan dan Berita Harian, Najib bolehlah tipu rakyat,  Sudah sekian lama Umno dan media-media pengampu mereka membohongi rakyat!  Tetapi melalui sumber lain seperti akhbar-akhbar berkecuali dan sebaran tanpa sempadan oleh internet,  rakyat mendapat maklumat sebenar !   Siapa menipu dan siapa tertipu sebenarnya? Najib dan parti Umno memang tak pernah faham !!!

Oleh : rahimothman

3 ulasan:

  1. Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir dan Batin buat rakan seperjuangan sekeluarga.

    Ucapan yang sama juga kepada semua pengunjung di sini.

    suasanapolitikmalaysia.blogspot.com

    BalasPadam
  2. cukuplah rakyat diperbodohkan oleh pemimipin-pemimpin...

    BalasPadam
  3. cukuplah rakyat diperbodohkan oleh pemimipin-pemimpin...

    BalasPadam