Sabtu, 21 Januari 2012

Demi Umno,…

Ghani sanggup jadi pencuci dubur Saiful
Perbicaraan Kes liwat 2 belum lagi. tamat !  Kes rampasan kuasa kerajaan Perak oleh Umno mungkin berulang !.  Semuanya gara-gara kesudian Pejabat Peguam Negara hari ini memfailkan notis rayuan terhadap keputusan Mahkamah Tinggi membebaskan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada pertuduhan liwat.

Kedua-dua mamat ini kelihatan tersenyum lebar !  Abd.Ghani Patail selaku peguam Negara tersenyum lebar kerana dapat sekali lagi berjasa kepada Umno dalam usaha memanjangkan lagi talian hayat Umno. Saiful al Juburi pula tersenyum lebar tanda gembira kerana masih ada orang yang mahu mengambil berat hal ehwal lubang duburnya !!

Dengan ini tidak mustahil kes yang diberlaku di Perak akan berulang,  dimana DS Nizar (PAS) yang sudah diistiharkan oleh mahkamah sebagai menteri Perak yang sah, tiba-tiba dibatalkan lalu sekonyong-konyong Zamry Kadir dari Umno pula diistihar menteri besar Perak. Besar kemungkinan sebaik saja DS Anwar di umumkan bersalah, Najib pun membubarkan parlimen dan diikuti pengumuman tarikh PRU ke-13. ..

oleh : rahimothman


Tiada ulasan:

Catat Ulasan