Ahad, 29 Januari 2012

Hang Tuah tak wujud,.. Kenapa PERKASA diam?

Prof. Khoo Khay Kim kata Hang Tuah tak wujud !  kisah Hang Tuah tidak benar.! Kenyataan prof.ini  sudah lama keluar di akhbar dan blog,  sudah lama berlalu. 

Tetapi sampai kini kita tak dengar pun komen balas dari pejuang-pejuang bangsa Melayu,  lebih-lebih lagi PERKASA !. sebuah NGO Melayu yang benar-benar perkasa dalam mempertahankan hak dan ketuanan Melayu? Di mana suara Ibrahim Ali?   

Kepada Ibrahim Ali ! tak apa lah !  Lewat pun lewat lah, masih ada masa. Teman harap sudilah Ibrahim beri komen !  Apa sebenarnya pendiri kamu dalam isu ini. Tak rasa tercabarkah atau syahwat dah hilang? Dulu semasa himpunan BERSIH kamu menyorok tak nampak muka ! sedangkan sebelum tu cakap kamu bergegar-gegar !! nak berdepan dengan kumpulan BERSIH !  last-last habuk pun tarakk.

Sekarang ini  ada orang perlekeh bangsa mu tentang kewujudan Hang Tuah!  Kenapa diam je? Telor dah kecut ke? Atau keris telanjang Umno perkasa itu dah patah ?? Sepatutnya beri le komen!, nak sokong ke,  nak sergah balik ke? Tidakkah berdiam diri itu tanda orang penakut!  atau tidak berpendirian?

Oleh : rahimothman


Tiada ulasan:

Catat Ulasan