Rabu, 18 Julai 2012

Fitnah terbaru : Kerja Papagomo menyamai Syaitan !!


Syaitan tidak akan jemu atau berhenti membuat kejahatan ! sama macam Gomo!!   Hoi Bro. Gomo !! Orang dah muak dan muntah dengan cerita liwat kamu!.  Setiap kali cerita liwat, tak pernah adapun bukti kukuh atau fakta yang jelas.......

Kes Fitnah Liwat 1 gagal,.. fitnah Liwat 2 juga gagal,.. Kini yang terbaru, khabarnya Papagomo  mahu  menghighkan fitnah Liwat 3 pula!   dengan harapan Anwar dapat dimalukan, walaupun telah beberapa kali cubaan Papagomo dan sukusakatnya gagal !

Seperti yang kita tahu syaitan telah berjanji di depan Allah bahawa dia takkan berhenti mengganggu dan menyesatkan manusia.  Walaupun seribu kali gagal,  syaitan akan terus mengganggu, menghasut, menipu dan memporak-perandakan kehidupan manusia!.  
 
Samalah dengan manusia yang bergelar Papagomo ini !  Wajahnya manusia,. perangainya sebijik macam syaitan.  Anwar seboleh-bolehnya mahu diaibkan!    Wahai Papagomo !!  Kalau kamu  dah jemu jadi manusia dan teringin sangat nak jadi syaitan,  teruskan niat dan kerja jahat kamu itu.  Buatlah !!  itu hak kamu,.. Negara ini negara demokrasi,..ya! demokrasi ala Umno !! boleh buat apa saja!,.. “Malaysia boleh” lah katakana!!

Tetapi kamu jangan tak sedar!  hanya segelintir manusia jahat macam kamu saja yang mahu menyokong dan bersekongkol dengan kamu!  Sedangkan begitu ramai lagi manusia-manusia waras yang mengutuk perbuatan kamu!!   Sedarkah kamu bahawa mereka ini telah dan sedang mendoa’kan  - semoga Allah melaknati kerja jahat kamu,.. Kamu jangan terkejut,. ada insan yang mendoakan agar jasad kamu akan dijilat api satu ketika nanti!! Tak sempat di dunia,. neraka akhirat pasti menunggu!!1

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan