Selasa, 31 Julai 2012

PRU dah dekat !.. insaflah wahai rakyat Malaysia !!


Jangan percaya “Janji ditepati” !!!   kenangilah rakyat yang diganasi !!
 
Beginilah sombong, rakus dan ghairahnya PDRM belaan Najib apabila berhadapan dengan rakyat yang menunjuk perasaan dengan tangan kosong!  (Untuk pengetahuan polis,. Tangan kosong bermaksud tidak memiliki apa-apa senjata)  Janganlah menjadi polis yang tidak berakal atau bodoh sombong!!  Nak tunjuk semangat keperwiraan pun biarlah bertempat !   Malulah! Kalau polis Malaysia di cop sebagai polis pondan !!  Lihatlah gambar diatas!,. lahapnya mereka mengheret, menyepak dan memukul mangsa  sedangkan  mangsa  tidak bersenjata,..jauh sekali untuk melawan ! 

Inilah malangnya menjadi rakyat Malaysia dibawah kerajaan BN,  kerana PDRM diberikan kuasa yang sebesar-besarnya untuk melanyak rakyat yang tak berdosa!  Anggota-anggota  PDRM ini bertindak bagaikan sekumpulam robot yang sudah diarah oleh tuannya! Atau boleh juga dikatakan seperti orang dirasuk syaitan !  Kalau beginilah,  memang ada persamaan polis Malaysia dengan polis Israel !!   Inikah yang dikatakan “1 Malaysia”? “Wasatiyah” “janji ditepati” ?

Ini baru secebis,.. banyak lagi sebenarnya ! rakaman-rakaman yang memaparkan keganasan polis terhadap rakyat,.. ada diantaranya yang amat menyentuh hati.  Terima kasih kepada wartawan, juru-jurufoto, sama ada yang profersional mahupun amatur di atas kecekapan mereka mengambil gambar-gambar tersebut.  Masihkah rakyat Malaysia tak sedar lagi, betapa kejam dan zalimnya rejim UMNOBN? 
Oleh : rahimothman


Tiada ulasan:

Catat Ulasan