Ahad, 1 Julai 2012

Najib patut malu, dakwa beliau telah diberi mandat


Rakyat beri mandat pada Pak Lah !,.. bukan Najib !!
Datuk Seri Najib Razak tidak boleh mendakwa yang rakyat telah memberikannya mandat selama lima tahun untuk menerajui negara kerana hakikatnya beliau bukanlah dipilih melalui pilihan raya yang lalu.

Tak perasankah Najib yang beliau dilantik oleh Pak Lah,.. bukan rakyat!!  Kalau Najib nak kepastian, rakyat memberinya mandat atau tidak, bubarkan parlimen dengan segera dan bincang dengan SPR bila nak buat pilihanraya.  Kalau tidak,  Najib jangan berangan lah!  apa lagi nak mendabik dada, kononnya rakyat ada memberinya mandat!..

Sikap menangguh-nangguh pembubaran parlimen,  menggambarkan Najib benar-benar pengecut!! Kalau Najib nak tunggu juga,..tunggulah! mandat Pak Lah itu yang akan berakhir pada Mac 2013 !  Sambil itu Najib,  bolehlah mencari-cari sumber kewangan untuk merasuah rakyat buat kali kedua.  kerana rasuah RM500 yang pertama dulu rakyat mungkin sudah lupa!  Kah!  kah!  kah!!  

Peringatan untuk rakyat :  Kalau diberi,.. ambil ! ,  namun niat nak tukar kerajaan,. tetap tukar!!  kerana kerajaan Pakatan Rakyat boleh beri lebih dari itu !  Minyak turun!, tol hapus! PTPTN mansuh!!!! gaji minima RM1100 untuk pekerja terendah dan banyak lagi!

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan