Isnin, 16 Julai 2012

Kerana dendam politik Hasan sanggup buat apa saja

1. Mengaku sekular, kemudian Islam, kemudian masuk sekular balik!           2. Hasan sanggup menuduh Azmin berkongsi isteri !                        Sila lihat video - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pVGQp3vg


Nampaknya orang berpendidikan sekular walaupun sudah berpegang dengan tali Islam pulang ke SEKULAR  juga akhirnya !  (Sila lihat video di atas!)

Kalaulah Dr Hasan Ali  seorang insan yang soleh dan berilmu, beliau tidak akan membuat tuduhan yang bersifat fitnah,  namun demi untuk kepuasan politik dan mencari sesuap nasi Hassan Ali meletakkan ketepi soal halal dan haram... sekaligus meletakkan dirinya sama taraf dengan Blogger UMNO yang kerjanya menyebar fitnah !     
        
Wow dashat !!  amat dahsyat  sekali !  Berani sungguh Hasan Ali membuat kenyataan yang amat berat – menuduh  ADUN Bukit Antara Bangsa Azmin Ali telah berkongsi isteri dengan seseorang !!   Tabiat suka menuduh tanpa bukti kukuh ini samalah dengan perangai Umno dan balaci-balacinya.  Sah!, Hasan Aqidah sudah tidak mahu menjaga aqidahnya lagi. Dia rela terjerumus dan bersekongkol dengan kumpulan jahil pro Umno,.Kenapa ya? Kenapa orang yang sebelum ini nampak wara’ dan berilmu, tiba-tiba terbalik 180 darjah?  Mungkin Allah telah membutakan hati dan perasaannya.
Apa-apa pun,  jangan lupa wahai Hasan Ali al Aqidah @Hasan JATI,!  Mengikut hukum, orang menuduh mesti ada bukti!   Sudahkah kamu bersedia dengan empat orang saksi berhubung dakwaan kamu itu?

Oleh : rahimothman
                       

Tiada ulasan:

Catat Ulasan