Isnin, 7 Mei 2012

Azmin tak perlu layan kegilaan cucu Ghafar Baba

Kasihan Zahid Md Arif,.. cucu Ghafar Baba yang bermulut bacul dan celupar ini. Dia merasa amat sedih, kesal dan kecewa kerana Azmin Ali tidak hadir untuk bersumpah laknat di Masjid Negara bagi menafikan lelaki gila seks dalam gambar itu adalah beliau. Menurutnya lagi Azmin perlu membuat pengakuan sumpah itu bagi membersihkan maruah keluarga termasuk isteri dan anaknya. Kah. Kah! Kah !  sejak bila Zahid ditugaskan mengambil  berat pasal maruah Azmin?

 

Dan  bila masa pula Azmin ada berjanji? Sejak bila Azmin menganut amalan bersumpah orang Umno? Tak usahlah anda nak memandai-mandai !  Ada lebih baik anda saja yang bersumpah - mengaku yang anda turut sama berada di dalam tandas itu,.. kan senang?  Macam Datuk T dulu,.. dia mengaku berada sama dalam video seks yang kononnya melibatkan Anwar itu! 

 

Lagi pun apa yang Zahid (Mursyidul Am TIBAI)  ini bersusah-susah sangat tentang Azmin?  Bukankah Azmin tak ada kena mengena dengan TIBAI ?  Bukankah TIBAI hanya untuk membelasah Anwar (Tolak Insan bernama Anwar Ibrahim). Kenapa tiba-tiba nak sibuk pasal Azmin? Barangkali cerita-cerita nak busukkan Anwar dah tak laku lagi?,.. Duhai Zahid yang tak gheti bahasa !  Sudahlah !  janganlah kamu terpekik terlolong memaksa Azmin bersumpah,. semata-mata kerana gambar yang tak bermoral itu. Semua orang tahu gambar-gambar tak senonoh seperti itu ramai orang boleh buat,  terutama pencacai-pencacai Umno yang berhati busuk.  

 

Oleh kerana budaya sumpah ini budaya Umno, rasanya lebih baik Zahid mencabar Najib bersumpah !  kerana rakyat dan seluruh warga dunia mengesyaki Najib mengarahkan pegawai keselamatannya membunuh Altantuya,..Perbicaraan di mahkamah Perancis juga telah mendakwa Najib ada meminta sebuah syarikat Perancis   membayar RM3 billion kepada Razak Baginda dalam isu pembelian kapal selam.  Cabarlah Najib bersumpah,! supaya orang Umno akan melihat Najib pemimpin yang bersih !

Oleh : rahimothman                                                                                                                                                           

1 ulasan:

  1. muka pun macam CIBAI aja la ni???buat bertaubat zahid,kau dah banyak sangat makan duit lendir,nanti kena sroke tak sempat nak mintak maaf kat orang yg kau fitnah siang malam...kau ingat najib nak tolong kau bila malikalmaut datang jumpa kau??????

    BalasPadam