Isnin, 7 Mei 2012

Ini dia professor serba tahu


Zul Kulim Bandar Baru Ahli Parlimen PKR yang terbuang ini sesuai sangat diberi gelaran professor serba tahu. Bila ada saja isu yang membabitkan PKR terutama DS Anwar dia pasti bingkas memberitahu wartawan yang dia tahu segala-galanya. Dulu kes video seks,.. dia kata dia tahu lebih banyak tentang video tu,..

Kini gambar hantu jamban gila seks yang menyerupai Azmin Ali,  juga dia mendakwa dia tahu siapa yang merakamnya !  Tunggu masa sesuai nak dedahkan,.. katanya.  Memang dia ni pandai buat suspen, last-last habuk pun tak ada!
 
Itulah Zulkifli Nordin, professor serba tahu yang sifatnya yang sentiasa menggambarkan yang dia lebih tahu dari orang lain, walhal beliau tak ubah macam tin kosong!  atau almari reput yang tak boleh menyimpan apa-apa lagi.

Nak menyedapkan cerita,.. Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu yang telah murtad dari PKR ini memberikan klu,..kononnya tukang rakam video aksi panas dikatakan mirip pemimpin pembangkang itu adalah ahli PKR sendiri. Wow,! hebatnya professor serba tahu ini. Memandangkan semangat beliau sangat kental dalam bab-bab membusukkan parti pembangkang elok sangatlah kalau dia ni menjadi ahli Umno atau setidak-tidaknya menjadi penyokong tegar Umno !  .

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan