Isnin, 21 Mei 2012

Nazmi ikat kontrak kelab Portugal hingga 2015


Sumber : sinar Harian

PEMAIN bola sepak negara, Nazmi Faiz Mansor, 17, dilaporkan telah menandatangani kontrak bersama kelab Portugal, Beira-Mar sehingga Jun 2015.

Nazmi Faiz melalui Twiter rasminya, NazmiFaiz2112 berkata:

“Insya-Allah saya akan melalukan yang terbaik dan saya akan menjadikan rakyat Malaysia bangga dan syukur alhamdulillah... saya mahu ucapkan terima kasih kepada keluarga dan peminat-peminat saya yang terus menyokong saya."

Nazmi Faiz sebelum ini bersama empat pemain dari negara  lain menjalani ujian pemilihan sebelum dipilih sebagai pemain untuk kelab liga divisyen satu itu.

 
Kelihatan dakam gambar Nazmi Faiz Mansor sedang menandatangani kontrak bersama
kelab Portugal, Beira-Mar sehingga Jun 2015

Tiada ulasan:

Catat Ulasan