Jumaat, 22 Jun 2012

Cikgu Mala difitnah kononnya masuk Umno !


Umno begitu terhimpit dan tertekan sekarang ini. Berbagai usaha kotor telah mereka buat untuk melemah dan menjatuhkan Pakatan Rakyat, namun semakin difitnah semakin kuat rakyat memberi sokongan kepada Pakatan Rakyat. 

Terbaru,. blogger-blogger upahan Umno telah membuat cerita tak masuk akal, kononnya Cikgu Mala bekas calun PAS yang gagal dalam pilihanraya kecil di Pahang tidak berapa lama dulu telah masuk PAS. kerana dikatakan PAS gagal membela nasibnya. 
 
Inilah yang dikatakan Umno selalu bertindak bodoh!  Orang-orang Umno bukan tak tahu setiap ahli PAS mempunyai kekuatan luar biasa dalam memegang kesetiaan terhadap parti dan prinsip perjuangan Islam mereka. Orang-orang PAS tidak mudah dirayu atau diperdaya untuk berpindah parti !  Orang PAS tidak mudah disogok dengan wang atau kebendaan semata-mata untuk kesenangan dunia tanpa memikirkan akhirat !  sebagaimana orang Umno.

Wahai blogger-blogger Umno !  Menuduh Cikgu Mala meninggalkan PAS samalah menuduh beliau meninggal Islam!  Jangan ingat orang PAS sama macam orang Umno. Perjuangan PAS dan Umno amat bertentangan !,  Umno perjuangkan Melayu,.. PAS pula memperjuangkan Islam,.. perbezaannya amat jauh - macam langit dengan bumi.

Berbalik kepada isu fitnah  - khabarnya Cikgu Mala akan mengadakan satu sidang media khas berhubung dengan perkara ini. Tidak mustahil blogger Umno-APCO ini akan diseret ke muka pengadilan seperti mana Nallakarrupan yang terkantoi dikenakan saman RM100juta oleh mahkamah kerana memfitnah DS Anwar.

Kepada blogger-bloger Umno atau pro Umno,..ketahuilah bahawa Allah  telah membutakan mata dan hati kalian.  Maka teruskanlah kerja-kerja jahat kalian !. kerana setiap kali kali kalian memfitnah,  Pakatan Rakyat dan PAS akan mendapat ganjarannya.   Syukur rupa-rupanya Allah nak mempermudahkan jalan menuju Putrajaya.!

Oleh : rahimothman


Tiada ulasan:

Catat Ulasan