Ahad, 3 Jun 2012

Debat : Najib takut,.Rosmah pula kata jangan !


Bagaimana pula dengan orang no.2 BN
 
Nampaknya cabaran Ketua Pembangkang DS Anwar Ibrahim kepada Perdana Menteri Dato’ Seri Najib Tun Razak agar berdebat dengannya untuk menyelesaikan beberapa permasaalahan dan hala tuju Negara tidak berani disambut oleh Najib. Maka sahlah Najib seorang PM yang tak ada teloq,..  Najib jangan marah, kalau rakyat menuduhnya  bukan anak jantan!! 

Wahai Timbalan Perdana Menteri Tan Seri Muhyiddin anak Yassin !! Apakah kamu juga sama dengan Najib?  Kalau kamu rasa nak jadi PM selepas ini tawarkanlah diri untuk menggantikan Najib berdebat dengan Anwar.  Kamu cabar Anwar,   ketua pembangkang yang amat dibenci oleh Umno itu,.. Kita pun nak tengok Anwar anak jantan atau tidak !

Selaku orang no.2 dalam BN ketika ini,  buktikanlah kamu lebih hebat dari Najib! atau lebih hebat dari Anwar?.  Jangan hanya menunjukkan berani di depan media !  Cakap bergegar-gegar !! tapi tak ubah macam ayam sabung  tunjuk lagak digelanggang sendiri!!

Rakyat nak tahu mike ada teloq ke tidak?   Kalau tidak,  tak usah beranganlah nak jadi PM.
Lagi pun teori  “RAHMAN”  akan menjadi kenyataan,  sebab tak ada apa-apa huruf selepas N (Najib) . Maknanya bakal PM akan datang  adalah orang lain !  Muhyiddin atau Anwar? Barangkali Mat Sembab ni pun tak berani  nak teka,  melainkan dia sanggup berdebat dengan Anwar gantikan Najib!

Oleh : rahimothman


Tiada ulasan:

Catat Ulasan