Selasa, 19 Jun 2012

Buatlah apa yang patut Nazri,…..


UMNO dan SPRM adalah adik beradik sebapak !

“ Walaupun Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM) telah membersihkan nama Datuk Nik Aziz Nik Mat, siasatan berhubung tajaan ibadat hajinya masih boleh dibuka semula.  Panel penilaian operasi suruhanjaya itu mempunyai hak menilai semula kes itu dan jika perlu merujuknya kepada pihak pendakwaan,   demikian kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz kepada Dewan Rakyat semasa sesi soal jawab semalam..

Buat lah apa pun wahai Nazri !.  Kes Anwar yang telah ditutup 12 tahun dulu pun, kalian nak bukak balik,.. kes Azmin Ali yang mahkamah sudah pun membersihkan namanya kalian nak selongkar semula !  Jadi apa peliknya jika kes Nik Aziz yang mahkamah sudah sahkan namanya bersih dari sebarang rasuah,  kalian nak ungkit balik?. 

Itulah saja kerja yang kalian tahu! Benda yang sudah selesai kalian kusutkan , benda yang sudah masak kalian mentahkan, Benda yang seluruh dunia kata benar kalian tetap kata salah. Perangai buruk kalian memang tak akan berubah melainkan setelah Umno masuk lubang kubur ! 

Oleh : rahimothman

2 ulasan: